kolme kivaa leikkaussali hoitajaa

yksäijjä

Olinpa siinä pari viikkoa takaperin nirhassut toisen nilkkani niin pahasti että se joudutaan leikkaamaan.

Kun leikkaus päivä koitti hoitaja tuli herättämään käskien käydä vessassa tarpeilla ja pukea leikkaussalipaita päälle niin lähdetään saliin
, saliin tultuani alkoivat leikkaushoitajat valmistelemaan minua nukutus valmiiksi.

Kun kaikki oli valmista asetti anestesia hoitaja happimaskin kasvoilleni sanoen että nyt saatkin hengittää jonkunaikaa tätä pökerryttävää kaasua ja anestesia tulee antamaan nukuttua lääkkeen, mutta pian tuli anestesia lääkäri juoksun kanssa hakemaan anestesia hoitajaa sillä oli tullut pari kiireellistä leikkausta jolloin jäin pökkyrässä makaamaan pöydälle.

Meitin lisäksi saliin jäi 3 leikkaussali hoitajaa joista yksi Henna tuli vierelle ja hieroi reisiäni ettäpä nyt saadaan sitte ootella pari 3 tuntia joten olisiko mitään ehdotuksia mitä haluaisit, hoitajan hieronta sai penikseni nousemaan erektioon jolloin Henna otti peniksestä kiinni.

Vai on heti seksi mielessä noh kyllähän se onnistuu jos haluat luovuttaa spermaasi nimittäin täällä salissa on kaikki tarpeet siihen hommaan, vai mitä mieltä on Jenni ja Tiina no heille se sopi hyvin .

Jenni tuli hennan avuksi tukemaan minua siteillä kiinni pöytään joten jalkani sidottiin niitä varten oleviin telineisiin ja mahan ympäri vedettiin 2 vyöt, sitte Henna laski maskin kasvoiltaan ja käski Jennin ottaa erektion piikki valmiiksi jolloin Henna imaisi peniksen suuhunsa ja lypsi sitä hetken että se kovettuu ja antoi erektio piikkin joka estää penistä laskeutumasta lepotilaan.

Kun valmistelut oli tehty otti jenni seinältä kaukosäätimen jolloin kuulin ja näin katossa aukeavan luukun kuinka pitkä putkimainen kone laskeutui penistäni kohti Henna voiteli kaluni ja ohjasi penikseni koneen sisuksiin ja kone kytkettiin paikalleen.

Sen jälkeen jenni
käynnisti sperman imurin, hoitajat istuivat vierelleni katselemaan/ihailemaan kun kone lypsää penistäni kuin viimeistä päivää, hetken päästä tunsin orgasmin olevan lähellä jolloin huomasin Tiinan Riisuneen paitansa pois joten hän nosti happimaskin kasvoillani ja antoi minun imeä hänen rintojansa.

Rintojen imeminen oli niin kiihottavaa että pian laukesin spermaa ryöppyi niin paljon et Henalla oli kova työ saada uusi luovutus purkki entisen tilalle, joten hoitajat päättivät kytkeä eräällä adapterilla purkit toisiinsa.

Samalla jenni liimasi electrodi lätkiä peniksen tyveen, palloihin ja sisä reisiin sperman vajenemisen ja orgasmin saamisen nopeuttamiseksi, eli seuraavat orgasmit sain nauttia sperman luovutus lypsäjästä Tiinan rinnoista ja kihoittavista sähkö shokeista.

Tämä kaikki oli niin tehokasta et sain orkkuja joka 3 minuutin välein ja välillä sain vaihtaa toisen hoitajan rintoihin sillä leikkaussali oli vilpoisa paikka joten hoitajilla tuli vähän vilu parikytä minsaa olla ilman paitaa.

Ja kun viimein kone oli lypsänyt penikseni kuivaksi Tiina aukaisi koneen pois lukosta ja se ohjattiin kaukosäätimellä takaisin omaan paikkaansa, sitte minut irroitettiin remmeistä, jonka jälkeen hoitajat laittoivat paidat päälle ja vaihtoivat uudet suoja myssyt/maskit ja totesivat naureskellen että eipä siinä mennyt kuin vähänpäälle tunti mutta mitäs sitten tehdään kun peniskin on vielä valmiina ja pystyssä.

Joten jenni kysyikin haluaisinko vielä hoitoa vaikka spermat on tyhjennetty, eihänpä tuo haittaa vaikka onkin tyhjä en edes kerennyt sanoa asiaani loppuun kun Jenni oli jo riisunut hameensa ja laski pöytää alemmas voidakseen aloittaa ratsastamines.

Jenni oli loistava ratsastaja mutta pöytä oli liian kapea joten minut kiinnitettiin parilla vyöllä takasin kiinni mutta kädet saivat olla vapaat joten kykenin leipomaan jennin kookkaita rintoja/tuke maan jottei hän horjahtaisi kesken ratsastuksen.

Jenni ravas hetken ja pysähtyi henkäisi happimaskista vähän puhdasta happea ja jatkoi raivokkaasti ratsastusta samalla kiihdyttäen tahtia kunnes laukesi samoten myös itsekkin laukesin joten jenni hyppäsi pois ja vetäs hameen ylleen.

Samanaikaisesti Henna laski maskin kasvoiltaan ja aloitti suihin otton hän imi ahnaasti Jennin jättämiä mehujaan penikseni päältä ja vähän peräsrästä laukesin Hennan suuhun jolloin hän vielä hetken imi ja lopetti.

Sitten hoitajat vapauttivat ja peittelivät mut lähtivät johonkin, hetken oltuani hoitajat tulivat anestesia lääkärin ja hoitajan kanssa luokseni ja nukuttivat mut.

Ennen nukahtamista jenni kuiskasi hyvät yöt ja jatketaan sit heräämössä ja osastolla lisää..

2

3806

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dirlingdii

Joo tää selittääki miks leikkaushoitajien hyvää palvelua kehuu niin moni toisin ku osastolla, ai että ku oisin itekki saanu aamulla ranneleikkaukseen mennes hoitsuilt saman laist hoitoo.

Mut eipä voinu ku katella myyrän perspektiivistä hoitajien kookait rintoi ja kookkait reisii ja sit lääkkeet suoneen ja happimaski turvalle and Black uot.

• samamieskueilenki

Juu kävipä eilen itselläni melkeen saamalla taavalla, ku hoitaja oli viemässä polvilumpion vaihtoleikkaukseen jolloin tuli leikkaussalin porstuassa selväksi et tultiin 50 minsaa liian aikaisin.

Noo rupesi kasseja kutiseen nii hoitaja tempas peiton pois et anamppa ku minä, eli hoitsu vetäs hanskat käsiinsä ja myssyn päähänsä roiskeiden varalta alkaen runkkamaan vehettä erektioon ja sit alko imuttaa.

Imi spermaani parin orgasmin verran ja sit leikkaushoitajat hakivat saliin,
      Mut eikö mitä yks hoitaja huomas pyjaman helmas roiskeita nii nykäs maskinsa pois ja imutti siihen asti ku lääkkeet alko nukuttaan.

Ps oli makia tunne ku orgasmi iski nukahtamis pisteessä, tuntu kyl hyvältä 😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      373
      1486
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      80
      1015
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      88
      913
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      738
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      702
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      53
      668
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      598
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      35
      594
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    13. 45
      557
    14. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      50
      545
    15. 32
      531
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      528
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80
      470
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48