Toimiiko macOS Sierra?

FordSierra

Onko joku testannut? Oon lueskellut Hopeisenomenan foorumia ja siellä on ollut juttua koneen jumiutumisesta. Noilta fanboylta on vain vaikea saada totuudenmukaista arviota kun katsovat Applen tuotteita omenalasien läpi.

11

2790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Macbookpro

      Tulee mustaa ruutu ja vain hiiri jää näkyviin. En ole keksinyt muuta keinoa kuin sammuttaa kone. Minulla ei tosiaan ole omenalaseja. Jos sierra on Applen uusinta uutta niin voi voi.

      Olen Windows 10: erittäin tyytyväinen, Debian oli jo muutama vuosi sitten parempi kuin tämä nettiselailuun ja sähköpostien lukemiseen tarkoitettu käyttöjärjestelmä.

    • Eiköhän se toimi mutta en suosittele päivittämään vielä kun on niin uusi. Riski pikkuvioille on aika korkea kun aikaa on mennyt jotain alle 4kk julkaisusta. Ei siis kannata tässä vaiheessa rikkoa toimivaa ja hötkyillä.

    • raivokasvaa

      Apple on ulkoistanut uusien käyttisten suunnittelun mainostoimistoille. Apple on menossa kovaa vauhtia kaaosta kohti. Kaikki Jobsin vaatima selkeys on myyty pois. Jos Jobs näkisi uudet tyhjää mainoslässyä täynnä olevat viritelmät niin hän saisi raivokohtauksen ja potkisi kaikki ulos firmasta.

    • Macbookpro

      Kyllähän jokainen joka on pelannut käyttisten kanssa huomaa, että paskaa myydään kauniissa kuorissa, onnettomalla raudalla ja kovalla hinnalla. Joo, Jobs taitaisi myydä Applen taas pois, jos sattuisi heräämään.

    • 1stMacFinn

      No, ei mun kahdessa koneessa ole ongelmia Sierran kanssa. Toisessa oli aluksi, mutta se taisi johtua kovalevyn viasta. Korjauksen jälkeen on toiminut oikein hyvin.

      • ÄläHoidaSierraa

        Voi kumpa en olisi ikinä updeitannnut Sierraan. Se on aivan PASKA. Kaikki jumittaa ja on hidasta. Adoben monet ohjelmat lakkasivat toimimasta.


      • ÄläHoidaSierraa kirjoitti:

        Voi kumpa en olisi ikinä updeitannnut Sierraan. Se on aivan PASKA. Kaikki jumittaa ja on hidasta. Adoben monet ohjelmat lakkasivat toimimasta.

        Asenna ne Adoben ohjelmien päivitykset myös.


    • OnkoKokemuksia

      ... positiivisia/negatiivisia nyt kertynyt käyttäjillä Sierran suhteen?

      Itselläni on vuoden 2014 MacBookAirissa elCapitan ja pelittää normaalisti ... ilmeisesti ei mitään erityisempää voita päivittämällä Sierraan?

    • NCole

      MacBook Air, alkuvuodelta 2015. Sierra ollut koneessa joskus syksystä lähtien ja toiminut ihan ok. Koneessani olleista ohjelmista Lightworksin ja Gimpin jouduin asentamaan Sierran asennuksen jälkeen uudestaan mutta johtuiko se Sierrasta itsestään en tiedä.

    • 27'' iMac late 2012
      Toimii ilman ongelmia.

      Mac mini 2011
      Jostain syystä viimeisin päivitys vaihtoi kirjautumisvalikon ja muutaman muun järjestelmätason tekstin englanniksi.

    • AiMäk

      Sierralla valokuvien muokkaus juonittelee aina ja sitä pahemmin mitä enemmän sitä käytät yhdellä kertaa.
      aivan sama missä Mac: ssa se on käytössä, pienempitehoisissa kuten läppärissä varmimmin hyytyy
      niin että ohjelman joutuu sulkemaan, lisäksi kone lämpenee valokuvaohjelmalla jo koneelle epä-
      terveelliseen lämpötilaan. oletin vian olevan itse koneessa mutta kokeilin samalla ohjelmalla kahta muuta Sierra Mac:ia niin sama ongelma oli kaikissa kolmessa koneessa. Kuka osaa vastata mistä ongelma johtuu, onko Sierra susi vaikka vuoristoon viittaakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe