Toimiiko macOS Sierra?

FordSierra

Onko joku testannut? Oon lueskellut Hopeisenomenan foorumia ja siellä on ollut juttua koneen jumiutumisesta. Noilta fanboylta on vain vaikea saada totuudenmukaista arviota kun katsovat Applen tuotteita omenalasien läpi.

11

3157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Macbookpro

      Tulee mustaa ruutu ja vain hiiri jää näkyviin. En ole keksinyt muuta keinoa kuin sammuttaa kone. Minulla ei tosiaan ole omenalaseja. Jos sierra on Applen uusinta uutta niin voi voi.

      Olen Windows 10: erittäin tyytyväinen, Debian oli jo muutama vuosi sitten parempi kuin tämä nettiselailuun ja sähköpostien lukemiseen tarkoitettu käyttöjärjestelmä.

    • Eiköhän se toimi mutta en suosittele päivittämään vielä kun on niin uusi. Riski pikkuvioille on aika korkea kun aikaa on mennyt jotain alle 4kk julkaisusta. Ei siis kannata tässä vaiheessa rikkoa toimivaa ja hötkyillä.

    • raivokasvaa

      Apple on ulkoistanut uusien käyttisten suunnittelun mainostoimistoille. Apple on menossa kovaa vauhtia kaaosta kohti. Kaikki Jobsin vaatima selkeys on myyty pois. Jos Jobs näkisi uudet tyhjää mainoslässyä täynnä olevat viritelmät niin hän saisi raivokohtauksen ja potkisi kaikki ulos firmasta.

    • Macbookpro

      Kyllähän jokainen joka on pelannut käyttisten kanssa huomaa, että paskaa myydään kauniissa kuorissa, onnettomalla raudalla ja kovalla hinnalla. Joo, Jobs taitaisi myydä Applen taas pois, jos sattuisi heräämään.

    • 1stMacFinn

      No, ei mun kahdessa koneessa ole ongelmia Sierran kanssa. Toisessa oli aluksi, mutta se taisi johtua kovalevyn viasta. Korjauksen jälkeen on toiminut oikein hyvin.

      • ÄläHoidaSierraa

        Voi kumpa en olisi ikinä updeitannnut Sierraan. Se on aivan PASKA. Kaikki jumittaa ja on hidasta. Adoben monet ohjelmat lakkasivat toimimasta.


      • ÄläHoidaSierraa kirjoitti:

        Voi kumpa en olisi ikinä updeitannnut Sierraan. Se on aivan PASKA. Kaikki jumittaa ja on hidasta. Adoben monet ohjelmat lakkasivat toimimasta.

        Asenna ne Adoben ohjelmien päivitykset myös.


    • OnkoKokemuksia

      ... positiivisia/negatiivisia nyt kertynyt käyttäjillä Sierran suhteen?

      Itselläni on vuoden 2014 MacBookAirissa elCapitan ja pelittää normaalisti ... ilmeisesti ei mitään erityisempää voita päivittämällä Sierraan?

    • NCole

      MacBook Air, alkuvuodelta 2015. Sierra ollut koneessa joskus syksystä lähtien ja toiminut ihan ok. Koneessani olleista ohjelmista Lightworksin ja Gimpin jouduin asentamaan Sierran asennuksen jälkeen uudestaan mutta johtuiko se Sierrasta itsestään en tiedä.

    • 27'' iMac late 2012
      Toimii ilman ongelmia.

      Mac mini 2011
      Jostain syystä viimeisin päivitys vaihtoi kirjautumisvalikon ja muutaman muun järjestelmätason tekstin englanniksi.

    • AiMäk

      Sierralla valokuvien muokkaus juonittelee aina ja sitä pahemmin mitä enemmän sitä käytät yhdellä kertaa.
      aivan sama missä Mac: ssa se on käytössä, pienempitehoisissa kuten läppärissä varmimmin hyytyy
      niin että ohjelman joutuu sulkemaan, lisäksi kone lämpenee valokuvaohjelmalla jo koneelle epä-
      terveelliseen lämpötilaan. oletin vian olevan itse koneessa mutta kokeilin samalla ohjelmalla kahta muuta Sierra Mac:ia niin sama ongelma oli kaikissa kolmessa koneessa. Kuka osaa vastata mistä ongelma johtuu, onko Sierra susi vaikka vuoristoon viittaakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe