http://teknavi.fi/elektroniikka/nain-uudet-google-puhelimet-eroavat-muista-android-puhelimista
Google lupaa puhelimille kaksi vuotta käyttöjärjestelmä- ja kolme vuotta tietoturvapäivityksiä.
lupaa 2-3v noin hintavasta puhelimesta on todella surkeasti, on toi android puhelinten kehitys umpi surkeeta
Pixel 32 Gt: 759 €
Pixel 128 Gt: 869 €
Pixel XL 32 Gt: 899 €
Pixel XL 128 Gt: 1 009 €
21€/kk hinta /36kk alan harkitsee peruspuhelinta
uudet Google-puhelimet
2
131
Vastaukset
- eihelvetinhelvet
Hävytöntä rahastusta. Jopa iPhone ostos parempi. Kusetusta molemmat mutta Pixelissä 500e liikaa hintaa.
- Anonyymi
Aivan loistavia laitteita nämä Pixel sarjan puhelimet.
Siis kaikki sitten 6 sarjan on aivan uskomattoman hyviä laitteita.
Minä hyppäsin Googlen kelkkaan uutena täysin pixeleistä tietämättömänä
Reilu puoli vuotta aikaa tästä.
Aiemmin oli Samsung ja OnePlus.
Se mitä tiesin pixeleistä oli se että niissä on hyvä kamera. Mitään muuta en osannut odottaa puhelimelta. Sitten tuli vanhan puhelimen aika loppuun tuossa lokakuussa 2024 ei vain enää olisi pankit yms toiminut siinä vanhassa. Sen verran pitkään käytin sitä Samsungin puhelinta. Tulin siis tilanteeseen että pakko hankkia puhelin. Ja sieltähän sattui juuri Gigantin mainos kotiin tulemaan missä oli isolla teksti että myydään rajoitettu erä 399€ hinnalla mikä oli vajaa 200€ oikeasta hinnasta. Lähdin samointien paikalliseen giganttiin ja sanoin että haluan Pixel 8 puhelimen. Sanoivat vielä että jospa niitä olisi jäljellä. Vaan kuinkas ollakaan. 3kpl oli vielä myytävänä, lähes kaikki oli siis jo mennyt mitä oli se erä myytävänä. Olin ikionnellinen että kerkesin omani saamaan alennettuun hintaan. Onneksi menin heti kun liike aukesi ja oli myyjä heti vastassa. Ei varmasti olisi tarvinnut paljon myöhemmin mennä niin olisi jäänyt saamatta.
+ Ja - tässä.
+Kompakti koko
+Erinomaiset kamera kuvat ja kuvaus videointi mahdollisuudet.
+Ip67
+2000nit Max kirkkaus
+Pieni tehopakkaus.
+Päivitys tuki 7+7
+Puhelin ei kuumene omassa käytössä
Ja miinukset
-Hidas langaton lataus.
Muuta en keksi huonoa. Koska laite toimii enemmän kuin nopeasti ja vakaasti. Ei ole ollut mitään näyttö yms ongelmia , mitä oli esim vielä kun OnePlus sarjan puhelimia omistin. Vihreät yms näytön viivat oli ihan perus kauraa , ja taas Samsungin luuri lämpesi liikaa käytössä siitä en tykännyt. Aina kädet hikoili kun pidempään laitetta käytti tai kuvaa/videota editoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026