Pitäisi nyt tunnilla kirjoittaa kolmen kohtauksen mittainen käsikirjoitus harjoituksena, mutta mulla ei ole yhtään ideoita. Aihealue oli rajattu niin että siinä pitää olla vähintään 2 henkilöä ja sen juonen on oltava melko realistinen.
Olisiko siis ideoita?
Tarina ideoita?
ei.ideoita
3
2962
Vastaukset 3
Emt. Vaikka iso ryhmä teinejä jollain hevostallilla kesälomalla. Ja sit se perus ihastuminen yms. Jotain tollasta imelää
- haikeana
Me kuvattiin kohtaukset koulun kentällä aiheena urheilukisat mut ne ei ollu kovin realistisia vaan komediaa.esim.kuulantyöntö näytti että kuula olis lentäny kentän toiseen päähän tai juoksukilpa jossa mummo ohitti pikajuoksijan ja korkeushyppyyn askarteltiin iso räsynukke ym.hömppää mutta kivaa oli.
- Anonyymi
Minulla on sama ongelma en keksi tarina idea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761089- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672- 45518
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512- 23478
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️71476Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga47468Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414