18-vuotta miehen kanssa ollut lesbo

Pienimuttalyhyt

En mitään elämänohjeneuvoja kaipaile, kunhan kirjoitan. Tai ehkä vähän. Olen kohta 35-vuotias kolmen lapsen äiti ja ollut mieheni kanssa yhdessä 18 vuotta. Se on pitkä aika. Ja haaveillut naisista, ollut muutamaan otteeseen rakastunut (salaa). Mutta en minä uskalla muuttaa mitään. En halua missään tapauksessa lähteä, mulla on hyvä ja ihana mies, joka on hyvä isä ja hyvä ystävä ja rakastaa minua, minäkin häntä. Seksiäkin harrastamme, en tosin siitä kauheasti saa irti. En halua muutosta, mutta kuitenkin haluan. Mies olisi valmis myös avoimeen suhteeseen ja minä myös, mutta toisaalta en haluaisi satuttaa ketään ja lisäksi en kyllä yhtään tiedä miten naiskumppaneita löydetään. (Niin ja miten naisten kanssa käytetään "ehkäisyä" edes?) Onkohan meitä muita tällaisessa tilanteessa?

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinonnähtävä

Likaisia kokeilunhaluisia hetero akkoja, jotka vielä myöntävät rakastavansa sitä miestänsä. Ei kukaan täysjärkinen lesbo halua kolmanneksipyöräksi.

• Kelepooko

Aika lailla samat sanat, paitsi olen 42 vuotta ja lapsia 2. Miehen kanssa yhdessä kohta 17 vuotta. Paitsi menee yhteiselo päin peetä...

Ainoat syvät ihastumiset olen kokenut naisiin, vaikka olen täysin kokematon naisten kanssa. Oli vaan helppoa/helpompaa aikoinaan valita mies, joka on kiltti ja kiva ja jonka kanssa oli hyvä tehdä lapset.

Olen vaan ihan jumissa tässä tilanteessa nyt. Ei vaan iske enää miehet ja nykyinen on kiltteydestään huolimatta saamaton nysvääjä.

Jokin aika sitten ihastuin aika tulisesti yhteen työkaveriin, jolle lopulta uskalsin kertoa mitä tunnen ja hups, sinne meni se ihmissuhde...

Nytkin olen ihastunut mutta minusta on tullut ihan hemmetin varovainen, koska en tiedä mitä ko. hlö tuntee minua kohtaan. Tai kaveruutta varmasti mutta en tiedä onko seassa jotain muuta, enkä todellakaan riskeeraa kaveruutta minkään paljastuksen takia. Tämä ihana nainen on myös naimisissa ja äiti -ja onnettomassa liitossa hänkin.

• Kelepooko

Jatkoa edelliseen...

Kummaa kipinöintiä ja vihjailua kyllä on, puolin ja toisin. Puhutaan, että jos erotaan nykyisistä, niin uusi ihmissuhde onkin sitten jtn ihan muuta, jne. Vältetään puhumasta miehistä. Hän tuntuu seuraavan minua silmillään mutta minä väistelen, koska se kuumottaa niin... Ja sitten harmittaa kun en pysty vastaamaan.

Tänään hän kutsui itsensä luokseni viiniä juomaan ja suklaata maistelemaan, kun kerroin että muu perhe lähti edeltä sukuloimaan. No se oli unohdettava, koska minulla aamulla aikainen lähtö. Mutta henkäisin kyllä siihen, että joskus tämä toteutetaan.

Hän on siis työkaverini ja ihan avoimesti laittaa työmesen kautta, kun kirjoitellaan kaikesta maan ja taivaan välillä työpäivän aikana, kuinka on minua ikävä kun olen välillä etänä, jne. sydämiä, jne. Ehdotti jopa, että mentäisiin naimisiin, kun olen niin kätevä korjaamaan, laittamaan ja tarttumaan toimeen asioissa. Että meidän miehet voisivat mennä keskenään yhteen... No puoliksi leikillään, tietysti, vai sittenkin kokonaan?

Olen kyllä antanut hänen ymmärtää, että minua kiinnostaa miehet, niin kuin ne lajinsa kiinnostavatkin. Hän tuskin osaa arvata mitä tunnen naisia ja erityisesti häntä kohtaan eli pitänee heterona. Voihan se kaikki vihjailu olla hänen puoleltaan vain flirttailua vailla sen kummempaa taka-ajatusta, kemiaahan meidän välillä joka tapauksessa on.

• ÄläPelaa

Haluat ihastuksesi kohteen kuitenkin olettavan, että olet hetero? Miksi?

• Kelepooko

^ Koska en halua näpeilleni... Siksi yritän hienotunteisesti vihjata, että ehkä se ihminen (sukupuolesta riippumatta) on se, kehen ihastun...

Reilu vuosi sitten ihastuin yhteen naiseen tosi syvästi ja lopulta uskaltauduin kertomaan ja meidän ystävyyskin loppui siihen. Tämän nykyisen kohdalla haluan kaikkein viimeksi menettää ystävyyden sen kustannuksella, että luulen taas jotain mikä ei ole totta.

Vaikea selittää mutta yritän siis suojata itseäni. Tavallaan, että tämä ihastukseni kohde ei arvaisi, että olen hänestä kiinnostunut vähän syvällisemminkin kuin kaverina. Ymmärsiköhän kukaan tätä epälogiikkaa :D

• linns

Joo, ymmärrän. Mutta tuskin tuosta kuviosta mitään syntyy. Kuvion pitäisi jompikumpi uskaltaa rikkoa ensin... ja jos molemmat pelaavat, niin voi voi..

• Kelepooko

Se on totta, jos molemmat pelaa. Todella sääli jos näin on ja homma ei etene, koska molemmilla liikaa menetettävää.

Mietin kyllä, että kun joskus tämä viininmaisteluilta toteutuu, niin kerron omasta bisseydestäni mutta jätän avoimeksi että olen ihastunut häneen. Pallo on sitten hänellä, jos haluaa avautua omista tunteistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe