Olen koittanut kaikkea 155cm tytön väitteille mm.pessyt etikka seoksella,koittanut hajusteellisia pyykin pesuaineita,pessyt 60asteessa jne. Mutta haju ei vain lähde!kotona ei kumminkaan ihan kauheasti haise mutta koulussa tosi voimakkaalle(voi alkaa särkeä nenää,silmiä tai päätä)Mitä teen noille vaatteilla että saisin hajun pois?!!
Haju ei lähde millään vaatteista
Apuatarvitsevaa
4
219
Vastaukset
- Sesama
Ja kaveritkin alkanut jo huomauttelemaan joten vastauksia äkkiä!
- 1säpappa
Millaisesta hajusta on kyse?
Eri hajut poistetaan eri tavalla.
Tosin tuo saattaa olla myös ihan päässäsi vain. Jos kyseessä on haju joka nyt vaan ei haittaa seitsemästä miljardista ihmisestä muita kuin sinua. - hajutakki
tiedän mitä tarkoitat. Ostin takin viimesyksynä ja haju ei ole lähtenyt pois. Se on erittäin voimakas jotenkin kuin jonkun myrkyn haju. Olisiko jotain vaatteensuoja-ainetta. On valmistettu kiinassa.
- sepittäätietääettä
Mikä haju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746