Hyviä kokemuksia talopaketeista Tampereella

Omaantaloon

Hei!

Talon rakennuttaminen edessä ja nyt pitäisi valita muuttovalmiin talopaketin toimittaja. Kerro hyvistä kokemuksistasi niin talotehtaasta kuin pystytys-/rakennusporukoista. Tai jos sinulla on tiedossa hyvä vastaava mestari, niin saa vinkata! 😊

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivestävaan

      Tee mieluummin kivitalo. Tulee parempi lähes samalla hinnalla

      • kikikiik

        Kivitaloa ei saa läheskään samalla hinnalla.


      • Kyllämuutensaa
        kikikiik kirjoitti:

        Kivitaloa ei saa läheskään samalla hinnalla.

        Mistäs tiedät. Itse tein 170m2 kahteen kerrokseen alle 250te. Toki siinä on hieman enemmän omaa vaivaa kuin jossain tilaelementtikopissa, mutta hetkeäkään en ole katunut. Kivitalon rungon kustannus on täysin vertailukelpoinen hinnaltaan puurungon kanssa. Rappauspinta on se, joka kivitalossa maksaa ylimääräistä suhteessa puuverhoiltuun taloon. Ei mikään muu. Se kestääkin ilman huoltoa sen 50v. Lisäksi kivitalosta saa myydessä 20% paremman hinnan ja sen yleensä saa myytyäkin. Hyvä investointi siis.


      • Kusetettunakki

        Tee mitä ja mistä vaan, mutta varo Petosvaaraa.


    • AitoHirsiTalo

      Osta hirsitalo ja saat paremman sisäilman. Jos kurabetonitaloon (en kutsuisi tätä kivitaloksi) haluat, muuta kerrostaloon.

      • Aitokivitalo

        KuraBetoniTalo, eli valumuottitalo ei olekaan mikään kivitalo. Täyskivestä tehdään kivitalo katosta lattiaan


    • Hullujenpalsta

      Täältä ei kenenkään kannata kysellä tekijöitä, käy talonäytöissä ja pyydä referenssilistat viimeisen vuoden kaikista työmaista niin kuulet totuuden, muuten pelkkää höpinää täältä

    • Tee-se-itse

      Kuka tekisi elementeistä niin että seinät pystyssä ja katto päällä ja siitä saisi itse jatkaa? Kaikki tuntuu nykyään olevan valmista tai sisustusta vaille valmista!

      • Eeeheheheee

        Noi on just niitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe