Hei!
Talon rakennuttaminen edessä ja nyt pitäisi valita muuttovalmiin talopaketin toimittaja. Kerro hyvistä kokemuksistasi niin talotehtaasta kuin pystytys-/rakennusporukoista. Tai jos sinulla on tiedossa hyvä vastaava mestari, niin saa vinkata! 😊
Hyviä kokemuksia talopaketeista Tampereella
9
130
Vastaukset
- Kivestävaan
Tee mieluummin kivitalo. Tulee parempi lähes samalla hinnalla
- kikikiik
Kivitaloa ei saa läheskään samalla hinnalla.
- Kyllämuutensaa
kikikiik kirjoitti:
Kivitaloa ei saa läheskään samalla hinnalla.
Mistäs tiedät. Itse tein 170m2 kahteen kerrokseen alle 250te. Toki siinä on hieman enemmän omaa vaivaa kuin jossain tilaelementtikopissa, mutta hetkeäkään en ole katunut. Kivitalon rungon kustannus on täysin vertailukelpoinen hinnaltaan puurungon kanssa. Rappauspinta on se, joka kivitalossa maksaa ylimääräistä suhteessa puuverhoiltuun taloon. Ei mikään muu. Se kestääkin ilman huoltoa sen 50v. Lisäksi kivitalosta saa myydessä 20% paremman hinnan ja sen yleensä saa myytyäkin. Hyvä investointi siis.
- Kusetettunakki
Tee mitä ja mistä vaan, mutta varo Petosvaaraa.
- AitoHirsiTalo
Osta hirsitalo ja saat paremman sisäilman. Jos kurabetonitaloon (en kutsuisi tätä kivitaloksi) haluat, muuta kerrostaloon.
- Aitokivitalo
KuraBetoniTalo, eli valumuottitalo ei olekaan mikään kivitalo. Täyskivestä tehdään kivitalo katosta lattiaan
- Hullujenpalsta
Täältä ei kenenkään kannata kysellä tekijöitä, käy talonäytöissä ja pyydä referenssilistat viimeisen vuoden kaikista työmaista niin kuulet totuuden, muuten pelkkää höpinää täältä
- Tee-se-itse
Kuka tekisi elementeistä niin että seinät pystyssä ja katto päällä ja siitä saisi itse jatkaa? Kaikki tuntuu nykyään olevan valmista tai sisustusta vaille valmista!
- Eeeheheheee
Noi on just niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767