... croquis-mallin penis liikkuu ?
Teen croquis-mallikeikkoja. Croquis-mallinhan ei yleensä tulisi liikkua. Olen aina arvuutellut, mitä croquis-piirtäjät tekevät, jos malli liikkuukin. En liiku, mutta joskus alapää hieman jäykistyy. Itselleni yhdentekevää, mutta kuinka piirtäjän näkökulmasta? En piirrä itse, joten en tiedä.
Asiallisia vastauksia arvostetaan, koska kysyn tosissani. Asiattomiakin arvostan mutta asiallisia olisi kiva saada
Mitäs teette jos...
miäsmalli
3
116
Vastaukset
- Zaraaaa
Piirrän ja kotona hieron pilluani ajatellen häntä.
- Nyt-
---lopetat huippis!!! tiettävästi ja todistetusti jopa youtubessa, ainoo pillu joka sull on, on sillä pumpattavalla tummalla vinyylinukella. ;)
- miäsmalli
Selvitin asian. Jos asento on verraten lyhyt ja piirtäjät ehtivät tehdä pääasiassa ääriviivat ja hieman varjostuksia käyttäen vain yhtä välinettä, he piirtävät ensin peniksen asennossa 1 (esim lepotila) ja sen jälkeen samaan piirrokseen asennossa 2 (esim hieman kovettunut). Vahvemmin hahmotellaan se asento, jossa penis on pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897