perkola Säkylä

ttri

Perkolan rekka säkylästä ajeli tänään 6.10 klo 20:15 vt12 pitkin hollolassa. Tää aivoton apina siellä ratin takana tuli niin törkeästi punasia päin, että vain minun ammattitaito pelasti mun hengen. Tyyppi vielä 10 min myöhemmin toisti tempun lahdessa. Mistä noita kusipäitä sikiää.

7

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioittakaarekkaa

Silloin kun mennään niin TYRÄT RYSKYY.
      Perkolalla on paljon rahaa joten homma toimii. Kuljettajien vuosipalkka siellä 60000€ tai yli.

Kaverinsa Vampulasta tulee tänne huutamaan jos puhutte pahaa.

• Tietoaon

Ei se oo perkola, vaan Pietilä säkylästä.

• Täysillätöitä

Semmoinen ero noissa on, että Pietilässä ajavat suomalaiset ammattilaiset, joilla on korkea moraali ja hyvät työolot, jolloin turvallisuus säilyy paremmin.

Siinä toisessa firmassa on ne jotka eivät muualta saa töitä, tiedän kokemuksesta..

• 111lbs

Vampulasta?

• rekkaonpuoliperävaunu

Siis rekka? oliko siltä tosiaan perävaunu karannut!

• ViisastelullaOnneenTaas

Ja taas löytyi nero jonka pakko päästä viisastelemaan rekka-sanalla. Mikä siinä on rekkajullien liian vaikeaa ymmärtää että rekka tarkoittaa 90:lle prosentille kansalaisista kuorma-autoa jonka perässä on perävaunu? Suurimmalle osalla kansaa on aivan sama tarkoittaako rekka-sana ammattipiireissä puoliperävaunua. Normaaleille ihmisille on myös aivan sama puhutaanko puoli-vai täysperävaunuyhdistelmästä. Ne ovat molemmat kuitenkin kansansuussa vain ja ainostaan rekka-autoja.

• RaivoRatissa

Perkolassa on eestinpoikia kuskina , tuskinpa he saavat 60000€ vuodessa pruttona. Palkoista ei saa puhua kertoi eestiläinen kuski . Veikkaan että eestinpoika ajoi risteykseen punaisilla tyyliin mikä on opittu jo kotimaassa että sieltä mennään missä aita on matalin liikenteessäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1581
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1141
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      86
      1008
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50