Perkolan rekka säkylästä ajeli tänään 6.10 klo 20:15 vt12 pitkin hollolassa. Tää aivoton apina siellä ratin takana tuli niin törkeästi punasia päin, että vain minun ammattitaito pelasti mun hengen. Tyyppi vielä 10 min myöhemmin toisti tempun lahdessa. Mistä noita kusipäitä sikiää.
perkola Säkylä
7
505
Vastaukset
- kunnioittakaarekkaa
Silloin kun mennään niin TYRÄT RYSKYY.
Perkolalla on paljon rahaa joten homma toimii. Kuljettajien vuosipalkka siellä 60000€ tai yli.
Kaverinsa Vampulasta tulee tänne huutamaan jos puhutte pahaa. - Tietoaon
Ei se oo perkola, vaan Pietilä säkylästä.
- Täysillätöitä
Semmoinen ero noissa on, että Pietilässä ajavat suomalaiset ammattilaiset, joilla on korkea moraali ja hyvät työolot, jolloin turvallisuus säilyy paremmin.
Siinä toisessa firmassa on ne jotka eivät muualta saa töitä, tiedän kokemuksesta..
- 111lbs
Vampulasta?
- rekkaonpuoliperävaunu
Siis rekka? oliko siltä tosiaan perävaunu karannut!
- ViisastelullaOnneenTaas
Ja taas löytyi nero jonka pakko päästä viisastelemaan rekka-sanalla. Mikä siinä on rekkajullien liian vaikeaa ymmärtää että rekka tarkoittaa 90:lle prosentille kansalaisista kuorma-autoa jonka perässä on perävaunu? Suurimmalle osalla kansaa on aivan sama tarkoittaako rekka-sana ammattipiireissä puoliperävaunua. Normaaleille ihmisille on myös aivan sama puhutaanko puoli-vai täysperävaunuyhdistelmästä. Ne ovat molemmat kuitenkin kansansuussa vain ja ainostaan rekka-autoja.
- RaivoRatissa
Perkolassa on eestinpoikia kuskina , tuskinpa he saavat 60000€ vuodessa pruttona. Palkoista ei saa puhua kertoi eestiläinen kuski . Veikkaan että eestinpoika ajoi risteykseen punaisilla tyyliin mikä on opittu jo kotimaassa että sieltä mennään missä aita on matalin liikenteessäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054