Ranskan LDLN lopettaa

Eräs kansainvälisen ufologian peruspilareita, ranskalainen julkaisu LDLN (Lumières dans la nuit) lakkaa ilmestymästä.
LDLN on ilmestynyt kymmeniä vuosia ja on tarkkaan kertonut ranskalaisista ufotapauksista.

8

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eyeyeyeyeryeyey

      EVVK!

    • Lacko

      Alkaako ufojen aika olla ohitse? Ufot oli 50-70luvulla tosi kuuma juttu ja ysärillä tapahtuneet phoeniksin valot kyllä buustas sitä vielä, mutta onko ufot jo menneen talven lumia? Kiinnostaako meitä enää niin paljoa ufot?

      Jos ufoja onkin olemassa, ehkä he katsovat että he eivät kuulu 'meidän tarinaan'. Ehkei saatu tarpeeksi momentumia taakse, että ihmisiä olisi alkanut sen enempää kiinnostamaan ufot. Ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon, mutta aikalailla näyttää siltä että ufot taitanee jäädä historiaan selvittämättöminä ilmiöinä.

      • kuviotutkija

        "...Jos ufoja onkin olemassa, ehkä he katsovat että he eivät kuulu 'meidän tarinaan'..."
        Tämä saattaa olla totta, ja osasyy voi olla siinä, ettemme pysty ymmärtämään
        heidän viljapeltokuviotarinoitaan.


    • maldeckian

      Perinteinen ufoscene on smurffautumassa toisenlaiseksi. Nyt on muodissa tähteläisten avoimet joukkokokoontumiset, ei mitää ufoteoretisointia että olisko vaiko ei vaiko siltä väliltä?
      Arvaa sainko sen serverin täyteen kun mainostin sitä ympäri nettiä tähteläisten kokoontumispaikkana :P :)

    • jucke

      Kerrotkos Maldeckian lisää näistä tähteläisten joukkokokoontumisista? Ottaisin mielelläni yhteyttä heihin :)

      • maldeckian

        No pelaa vaikka ffxiv, servu Phoenix. Tunnen sieltä muutaman livenäkin. Tosin joudut pelaan aika kauan kunnes pääset kunnolla kosketuksiin ja juttelemaan. Fate-ryhmien kautta, dungeoneja ym. Mietin et pitäiskö perustaa tähteläisten free company tuonne, teemallisia ryhmiähän siellä jo on. Ei ole muuten ihan köyhille, tarvitaan luottokortti :)
        Asiahan ei ole monessakaan paikassa päällimmäisenä, vaan jonkun muun jutun varjolla olen näitä tavannut. Etsi vaikka joku new age/esoteriaa ryhmä niin löytyy varmaan helpomminkin.


    • KatupartioKenu

      nii nii, miks ny sitten lopettaa - kun ei oo mitään vaikka ennen oli kaikkee... näky oikeita ufoja ja.. Ja miksi enne oli ja ny ei oo, tiiättekö sitä? Mä tiiän mutta ja tasan kerro teille v**** tyhmät läskit

    • FUvitunmOrons

      Ranskan.. .tai saksalainen tai joku jenkki. Tä... niin se suomalainenkiin sekopää-ämmä jo kuollu - voit niiku siteerata taikka ja vaikka lainata sen juttuja... jopa tunnustaa, että oot suomalainen... vitun ääliöt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe