onnen avain

tulevaisuustaika

Olen tavannut tumman miehen. Voisiko suhde onnistua mitä ne kortit näyttäisi. Aikuinen nainen olen.

1

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle_tulevaisuustaika

      Suhdettanne kuvastava kortti kertoo kahdesta hyvin samanlaisesta ihmisestä, joilla on samanlaiset elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet. Tasavertaisuus on tässä kohdin ensimmäinen sana, joka tulee mieleen. Kortti kertoo miehen ja naisen välisestä harmonisesta suhteesta, jossa antaminen ja saaminen ovat hienosti balanssissa. Aivan näyttäisi nyt siltä, että rakkaus olisi astunut elämääsi.

      Sinua ja tunteitasi kuvastava kortti kertoo, että olet pohdiskellut asiaa paljon. Olet hienosti ymmärtänyt sen, että totuus kyllä löytyy sinusta itsestäsi kun hiljennyt sitä kuuntelemaan. Sinulle on tärkeää oma aika itsesi kanssa. Sana yksinäisyys ei merkitse sinulle mitään negatiivista, vaan se on lepäämistä ja rauhoittumista omassa itsessäsi. Vaikka suhde veisi vauhdilla eteenpäin, niin pidä ehdottomasti kiinni siitä, että pääset viettämään aina joskus laatuaikaa vain itsesi kanssa.

      Herraa edustava kortti kertoo, luonnollisestikin, samanlaisesta yksinäisyydestä viihtyvästä ihmisestä. Hän on myös erittäin herkkä, haavoittuvainen ja saattaa aina silloin tällöin ajelehtia aika syvissä vesissä. Anna siis myös hänelle mahdollisuus olla vain ja ota ehdottomasti huomioon tämän herran herkkyys, joka parhaimmillaan tuo suhteeseen erityisen hienoa syvyyttä ja tunnetta. Miehellä on takanaan kipeitä kokemuksia parisuhteesta, ja se varmasti vaikuttaa myös tähän mahdollisesti tulevaan suhteeseenne. Eli hyvin herkällä korvalla kannattaa asioita kuulostella.

      Tulevaisuutenne kortti kertoo hienoista mahdollisuuksista ja unelmista. Mutta ne vaativat ratkaisujen tekemistä. Kaikkea ei voi saada ja sen takia kannattaa tarkasti selvittää ensin itselle (ja myös yhdessä), mitä oikeasti haluaa ja sitten edetä asioiden kanssa sen mukaan. Jälleen kannattaa kaivaa se totuus esiin sieltä sisältä. Suhde haastaa myös tutkiskelemaan omia päänsisäisiä rajoitteita ja niitä vanhojen sydänsurujen aiheuttamien haavojen vaikutusta itsetunnossa ja sydämessä. Mutta nämä edellä mainitut kahleet ovat tehty murrettaviksi ja se edelleen kehittää sekä teitä molempia että suhdettanne eteenpäin. Hyvältä siis näyttää, kunhan uskallatte vapautua turhista mielen rajoitteista. Rohkeutta siis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe