kuhmon mopopojat

ikäihminen2

On se ihmeellistä touhua kun kalevalassa ajetaan yötäpäivää mopoilla. Kalevalahotellin asiakkaatkin häiriintyvät kun mopolla ajetaan

30

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keby

      Nii just

      • bttt

        Ihan ja yksi sama. Ajakoot.


    • läskimopoilija

      80cc Malossi naukaisee kivasti!

      • Paskahouaut

        Joka paskahousulta kilvet pois minun nuoruudessa laitettiin idiooteille sokeria tankkiin nyt sama homma


      • Kuultelia

        Niin,,Sinun nuoruudessa tehtiin näin ja näin,Nyt ei ole sinun Nuoruus enää!!!!Ja joku aikuinenko olet,et varmaan,idiootti,paskahousu?Kuuluuko se aikuisen sanavarastoon....


    • bdr

      derpi rulettaa 92 repikää siitä detsit. kyllä bd on power

    • mopetshow

      taitaa mopetipojat ettii pokemoneja mopeteillaan.

    • 2299

      onko siellä asiakkaitakin siellä hotellissa? epäilen.

      • jormaylilauta

        No ei tietenkää ko kaikki nukkuu hiihtokeskukse parkkiksella asuntoautoissa


    • Antakkee poijaen ajella. Viattomat huvit lapsilla. Aekuisten ketkuttelut pahempie.

    • zerk

      Kantsis olla tyytyväinen kun etes jotain elämää tässä kylässä. vuojesta toiseen sama valitus. Onko täällä oikeusa vain vanhojen elää ja valittaa. On mukavaa vaihtelua mopon pärinä, rollaattorin suhinaan. Annetaan nuorten olla ja elää kun niitä vielä tässä kylässä on.

    • vitun_pellet

      on se saatana kumma homma ku aikuset ihmiset itkee jossain saatanan suomi24 että mopopojat vituttaa :DDD

    • Sakobensaa

      Mopopojilla pallipussit litistyy, ja illalla he katselevat Jallu / Kalle -lehtiä...

    • Kuhmolaisuus

      Oliskai sitä muutakin tekemistä, kun mopoilla ajella. No ei kai omena kauas ole puusta pudonnut.

    • sivustakatsoja1

      Kalevalan ainoat asiakkaat ovat itse mopopojat.

    • hitleri

      :DDD tunturi supersport jättää

    • Saatanaperkele11

      Jotahi yamaha dt mopoja siellä liikkuu hirveetä paskaa myös on nähty ktm exc kevari ja husqvarnan pyörä! Hirveetä kaahailua lasauttaa pitäsi!

      • Derbisukkula6900

        Vitut ne on derpejä kaikkk


    • mönkijäajaja

      inttiin tulleita alokkaita kutsuttiin mopoiksi, kun ne olivat niitä äkkinäisiä , vähän aivottoman oloisia lapsukaisia.

      • Taaksepoistu

        Nykyisin mopopoikia ei edes huolita inttiin. Eihän niillä ole kuntoa kuin lastenpyörän verran.. Ja heidän isänmaa on perunalastuissa ja nussitussa bensassa....


      • nussiminen_on_panemista

        Mistä sitä nussittua bensaa saa 👌👈


      • Muistan

        Minun poika oli kovin innokas mopoilia,tarkka-ampujien joukkoon armeijassa pääsi,ne on aika taitavia,mopoilijat myös siunaamaan motskujaan...


    • Snibedisnab

      Kyllä betsoni naukaisee saatana:D

    • KeewayXRayBomber

      Kertokaa toki osoitteenne niin luvataan tulla vinguttamaan niitä vehkeitä siihen etupihalle

    • myskillä

      Vai hotellin asiakkaat jumankauta eihän siellä oo ku hlökunta. Kun tulee riittävästi lunta niin mopot vaihtuu lumikiitäjiin. Jossainhan mopopoikien ja kelkkojen on ajettava ja kalevalassa on hyvät puitteet siihen. Kyllä sopu sijaa antaa. Hyvä mopopojat.

      • kiisseliomena

        Hyvä me!


    • Kotarmuori

      Sehän on mukava katsella kun pojat keulivat ja kuunnella kun kemmut naukasee

    • Xlllxx

      Vai Hotellin asiakkaat,EIHÄN SIELLÄ OO ASIAKKAITA,muutama sakemanni Jouluna,Siellä on hyvä paikka toki poikien ajella,Ajakaa vaan sen kun kerkeätte.Hyvän paikan ootte valinnut...

    • Niitäaikoja

      Eikö ketään närkästytä Nämä aikamies äitin ostamalla BMV tai jollakin autonromulla,jotka kiertää yökaudet liikenneympyrää.Ei vissiin,mopopoikia vaan jahdataan.AJAKAA POJAT NIIN ETTÄ VARMASTI kuulevat heidänkin olevan olemassa...

    • Isompi_ego

      Junttipuplukoiden penikat haluaa vaan päteä jollakin lailla.
      Sama tyyli sitten jatkuu aikuisiällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe