Crystal kennel

mietinnässä

Mielipiteitä? Kannattaako täältä ostaa pentu?

13

3860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6010

Suostuuko ne myymään sulle pennun?

• mietinnässä

No miksei suostuis?

• 1020

Jotkut pitää riman korkealla kenelle suostuu myymään.

• vaativarotu
        mietinnässä kirjoitti:

No miksei suostuis?

Tuo, että suostuuko kennel myymään on tärkeä pointti. Silloin on otettu selvää ostajasta vähän enemmän ja sopivuudesta kyseiseen rotuun. Juuri tällaisia pitäisi olla, ettei väärin odotuksin myydä pentua ja sitten tulee takapakkia.
        Sen sijaan, että keskustelet täällä feikkipalstalla otat selvää kennelliiton sivuilta, kyseisten koirien historiaa ja olet yhteyksissä kyseiseen kenneliin. Voi olla, että siellä on jonotusta pitempäänkin, sehän ei tosi kiinnostuneelle ole kuitenkaan mikään este.

• mietinnässä

Halloo en ole edes vielä kysynyt sieltä pentua. Kysyin KANNATTAAKO MINUN ostaa SIELTÄ pentua? Pentujen Terveys /luonne jos jollain on kokemusta??
      En osta ihan mistä vaan pentua.

• 1770

En osaa sanoa onko siellä pentuja tällä hetkellä, joten en tiedä onko niillä luonne tai onko niillä terveys. En ole myöskään nähnyt niitä pentuja (jos niitä on) enkä myöskään pentujen vanhempia. Siksi haluan tietää onko täällä palstalla joku viisaampi. Kasvattajalta en tietenkään kysy, koska hän ehkä tietäisi omista pennuistaan jotain ja osaisi vastata kysymyksiini.

• Itsellä ei ole kokemusta mutta käy katsomassa pentuja ja älä osta jos on epäilyttävä paikka ja kummalliset pennut

• Anonyymi

Itse en kyllä ostaisi. Kasvattajan puheista jäi mielikuva, ettei ihan täysin ymmärrä terveysasioita ja vähättelee osaa sairauksista erikoisella tavalla.

• Anonyymi

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

Jäi kuva, että ajattelee tietävänsä asioita paremmin kuin eläinlääkärit tai eläintenkouluttajat. Antoi myös ymmärtää, että pennut tarvitsevat jotakin erikoisia luontaistuotteita etteivät sairastu. Kuulosti vähän oudolle.

• Anonyymi

Mistähän tämä tällainen käsitys on peräisin?
        On kyllä vastuullinen kennel ja terveysasiat siellä otetaan vakavasti.
        Minulla on kennelistä koira, eikä ole mitään huonoa sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tämä tällainen käsitys on peräisin?
        On kyllä vastuullinen kennel ja terveysasiat siellä otetaan vakavasti.
        Minulla on kennelistä koira, eikä ole mitään huonoa sanottavaa.

SAma minulla 2 koiraa tuosta kennelistä ja pitäjä on oikein asiallinen ja pätevä. Suosittelen sekä rotua että kenneliä.

• Anonyymi

Pentuja näyttää tulevan todella nopealla tahdilla ja aika nuorilta koirilta. En usko, että kukaan kasvattaja pystyy tekemään harkitusti ja sosiaalistamaan monipuolisesti tuollaista määrää pentuja. Itse otan mielummin pieneltä kasvattajalta, jolla on mahdollisuus panostaa jokaiseen pentuun yksilöllisesti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      7
      2550
    2. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      28
      2430
    3. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      60
      2302
    4. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      76
      2138
    5. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      68
      1824
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1727
    7. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      2
      1719
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      84
      1654
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      132
      1605
    10. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      105
      1282
    Aihe