Crystal kennel

mietinnässä

Mielipiteitä? Kannattaako täältä ostaa pentu?

11

3068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6010

Suostuuko ne myymään sulle pennun?

• mietinnässä

No miksei suostuis?

• 1020

Jotkut pitää riman korkealla kenelle suostuu myymään.

• vaativarotu
        mietinnässä kirjoitti:

No miksei suostuis?

Tuo, että suostuuko kennel myymään on tärkeä pointti. Silloin on otettu selvää ostajasta vähän enemmän ja sopivuudesta kyseiseen rotuun. Juuri tällaisia pitäisi olla, ettei väärin odotuksin myydä pentua ja sitten tulee takapakkia.
        Sen sijaan, että keskustelet täällä feikkipalstalla otat selvää kennelliiton sivuilta, kyseisten koirien historiaa ja olet yhteyksissä kyseiseen kenneliin. Voi olla, että siellä on jonotusta pitempäänkin, sehän ei tosi kiinnostuneelle ole kuitenkaan mikään este.

• mietinnässä

Halloo en ole edes vielä kysynyt sieltä pentua. Kysyin KANNATTAAKO MINUN ostaa SIELTÄ pentua? Pentujen Terveys /luonne jos jollain on kokemusta??
      En osta ihan mistä vaan pentua.

• 1770

En osaa sanoa onko siellä pentuja tällä hetkellä, joten en tiedä onko niillä luonne tai onko niillä terveys. En ole myöskään nähnyt niitä pentuja (jos niitä on) enkä myöskään pentujen vanhempia. Siksi haluan tietää onko täällä palstalla joku viisaampi. Kasvattajalta en tietenkään kysy, koska hän ehkä tietäisi omista pennuistaan jotain ja osaisi vastata kysymyksiini.

• Itsellä ei ole kokemusta mutta käy katsomassa pentuja ja älä osta jos on epäilyttävä paikka ja kummalliset pennut

• Anonyymi

Itse en kyllä ostaisi. Kasvattajan puheista jäi mielikuva, ettei ihan täysin ymmärrä terveysasioita ja vähättelee osaa sairauksista erikoisella tavalla.

• Anonyymi

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

Jäi kuva, että ajattelee tietävänsä asioita paremmin kuin eläinlääkärit tai eläintenkouluttajat. Antoi myös ymmärtää, että pennut tarvitsevat jotakin erikoisia luontaistuotteita etteivät sairastu. Kuulosti vähän oudolle.

• Anonyymi

Mistähän tämä tällainen käsitys on peräisin?
        On kyllä vastuullinen kennel ja terveysasiat siellä otetaan vakavasti.
        Minulla on kennelistä koira, eikä ole mitään huonoa sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe