Crystal kennel

mietinnässä

Mielipiteitä? Kannattaako täältä ostaa pentu?

10

2881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6010

Suostuuko ne myymään sulle pennun?

• mietinnässä

No miksei suostuis?

• 1020

Jotkut pitää riman korkealla kenelle suostuu myymään.

• vaativarotu
        mietinnässä kirjoitti:

No miksei suostuis?

Tuo, että suostuuko kennel myymään on tärkeä pointti. Silloin on otettu selvää ostajasta vähän enemmän ja sopivuudesta kyseiseen rotuun. Juuri tällaisia pitäisi olla, ettei väärin odotuksin myydä pentua ja sitten tulee takapakkia.
        Sen sijaan, että keskustelet täällä feikkipalstalla otat selvää kennelliiton sivuilta, kyseisten koirien historiaa ja olet yhteyksissä kyseiseen kenneliin. Voi olla, että siellä on jonotusta pitempäänkin, sehän ei tosi kiinnostuneelle ole kuitenkaan mikään este.

• mietinnässä

Halloo en ole edes vielä kysynyt sieltä pentua. Kysyin KANNATTAAKO MINUN ostaa SIELTÄ pentua? Pentujen Terveys /luonne jos jollain on kokemusta??
      En osta ihan mistä vaan pentua.

• 1770

En osaa sanoa onko siellä pentuja tällä hetkellä, joten en tiedä onko niillä luonne tai onko niillä terveys. En ole myöskään nähnyt niitä pentuja (jos niitä on) enkä myöskään pentujen vanhempia. Siksi haluan tietää onko täällä palstalla joku viisaampi. Kasvattajalta en tietenkään kysy, koska hän ehkä tietäisi omista pennuistaan jotain ja osaisi vastata kysymyksiini.

• Itsellä ei ole kokemusta mutta käy katsomassa pentuja ja älä osta jos on epäilyttävä paikka ja kummalliset pennut

• Anonyymi

Itse en kyllä ostaisi. Kasvattajan puheista jäi mielikuva, ettei ihan täysin ymmärrä terveysasioita ja vähättelee osaa sairauksista erikoisella tavalla.

• Anonyymi

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

Jäi kuva, että ajattelee tietävänsä asioita paremmin kuin eläinlääkärit tai eläintenkouluttajat. Antoi myös ymmärtää, että pennut tarvitsevat jotakin erikoisia luontaistuotteita etteivät sairastu. Kuulosti vähän oudolle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe