Ostin rintamamiestalon, joka on hyvässä kunnossa rakenteiltaan. Ei kosteusongelmia tai muuta syytä purkaa sitä. Julkisivu ja katto on vasta laitettu uusiksi, joten niille ei tarvitse tehdä mitään.
Sen sijaan sisältä talo on sen verran huonossa kunnossa, että se pitää purkaa rungoille ja rakentaa uudestaan ja samalla tehdä 50m² laajennus.
Siksi kysynkin, koska en saanut korjausrakentajalta selvää vastausta, onko halvempaa purkaa koko talo ja rakentaa uusi? Tai mitä arvioitte hihasta ravistamalla rempan hinnan olevan vs uuden rakentaminen?
Purkaako vai remontoida?
Jalmari_72
4
185
Vastaukset
- uusitilalle
Pura pois. Uusi tulee 30% edullisemmaksi.
- korjaavanhaa
Halvemmalla pääsee, kun korjaa vanhaa. Varsinkin, jos tarvitsee tehdä vain sisäpuolen pintaremontti.
- rakennauusi
Vanhan murjun korjauksessa tulee aina yllätyksiä mitkä maksavat. Rakenna uusi.
- Uuttapeliin
Minä purkaisin. Vaikka tekisit mitä ja rahaa säästämättä niin se on ja pysyy rintamamiestalona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001