Terve. Täällä kirjoittaa seiskaluokkalainen poika. Koenumeroni 10. elokuuta alkaen:
Historia = kahdeksan puoli
Fysiikka = kahdeksan
Englannin sanakoe = kymmenen
Kotitalous = Seitsemän puoli
Matematiikka = kuusi (en ole kauhian hyvä matikassa)
Biologian kaksi testiä = kuusi ja kuusi puoli (en ole kauhian hyvä muistamaan Suomen vesieläinten ja -kasvien nimiä)
Vanhempieni reaktio yhdestä kutosesta (joka tulee TESTISTÄ) on helvetin naurettava ja idioottimainen. Joskus myös seiskasta tulee sanomista (seiska on musta ihan hyväksyttävä). Luen kyllä parhaani mukaan, koska aikatauluni on tiukka. Laitan myös koepaperiin kaiken sen mitä osaan ja muistan. Eikö se olekin tärkeintä, että tekee parhaansa? Jos tulee hyvin paska numero, uusin sen ja koetan saada paremman. Kertokaa te omista numeroistanne ja vanhempien reaktioista! :D
Koenumerot ja vanhempien reaktiot
8
84
Vastaukset
- ygxhhjihgg
Historia esseet (2) 10
Fysiikka 10
englanti koe 10
Matikka 10
biologiA kasvitunnistus 10
Äikkä 10
Sitte perheen kaa ravintolaan syömään- Yläaste2
susta tulee professori :DD
- lukiolainenn
Aika nopeasti tehtyjä johtopäätöksiä. En lähtisi vielä häkiköimään. Seiskaluokka on alakoulun kertaamista. Sinulla on vielä kolme vuotta aikaa nähdä miten todistuksen numerot lähtevät muodostumaan. Kutosilla ei kylläkään pääse opiskelemaan, mutta tuohan oli vain yksi koe, eikä päättötodistuksen arvosana.
Matemaattisille kyvyilleen ei kauheasti mitään voi tehdä. - Erkkaluokkalainen
Ruotsin numero koe: 10
Hissan koe: 7
Matikan koe: 5-
Ruotsin koe: 7 - hikkekö
Matikka: 10-
Historian essee: 10-
Historian koe: 9.5
Englannin sanakoe: 10
Ruotsin sanakoe 10
Kerran sain 7 Uskonnon kokeesta ja seuraavaan kokeeseen piti lukee viikko ja en saanu mennä esim. Kavereille :D - jottanäin
Riittää että teet parhaasi ja opiskelet itseäsi etkä vanhempiasi varten ja sit kun luet aikanaan ammattiin valmistavia opintoja keskityt edelleen omaan suoritukseen ja haastat vain itsesi ja tuloksia tulee.
No hei, osaat kirjoittaa selkeästi ja olet muutoinkin ilmeisesti kielellisesti lahjakas. Hyvin sulla menee.
Niin ja lukio päättyi ysin keskiarvolla, vaikka vielä seiskalla tuli kokeista myös seiskoja ja kutosiakin.
Jos olisit minun poikani, niin minulla ei olisi mitään valittamista noissa numeroissasi, jos kerran teet parhaasi.mun perhe hakaa jos tulee ale uhdeksan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954