Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Puskantaakse ampujat.

ihmetouhua

Kun katselee hirvivideoita niin selvästi näkee että ammutaan hirviä risukkojen taakse ? Ei ihme että haavakkoja tulee jos ei malteta avonaista paikkaa odottaa. Itse jätän ampumatta jos on puskia välissä.

Kehtaavat vielä laittaa nettiin sattumaosumia risukoista.

2

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massajalike

      Mulla on 9,3 joten pienet risut ei haittaa.

    • Tuosta syystä en itse laita ainoatakaan metsästysvideotani julkiseen jakeluun KOSKA videokuva antaa epärealistisen kuvan muunmuassa etäisyyksistä ja välissä olevista puskista. Ampuja näkee parhaiten mihin väliin voi ampua vaikka se kuvassa näyttäisi puskiin roiskimiselta. Itse hämmentynyt monasti jälkeenpäin videokuvasta kun tiesin ampuessa että pensikkoa ei edessä ole mutta kuvassa näyttää täysin erilaiselta. Haavakoita ei ole tarvinnut haella. Toisekseen jatkuva nillitys hyvistäkin videoista kateellisten taholta videoiden keskusteluissa saa ainakin minut pitämään piippukamera yms kuvaamani videot vaan omina tiedostoina.
      Noniin kamerat on taas viritetty hirvi/peura/kauris viikonloppuun:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe