Voiko sanoo suoraan meihen lapsille

perhelomallevaan

että lomailelle oman perheen kesken, sorii jäätte nyt äitinne kanssa valitettavasti. En tahtoisi aina narisevia ja laiskoja teinejä mukaan, ja kuitenkin me maksamme heidän elarit ja matkat ym kulut. Matka menee pilalle jos joka asiasta naristaan. Äitipuoli on lomansa ansainnut. Miehenlasten kasvatus on todella rankkaa ja uuvuttavaa. On hienoa päästä huilaleemaan. Minä olen työtön ja mies joutuu makseleen osan mun laskuista, tilauksista ja shoppailusta, asumisesta ym ruuasta ja osan mun lasteni. Raha ei riitä kaikkeen, perhe onetusijalla.
Autokin vie bensaa ja harrastukset. Jostain on säästetävä, meihen lapset ovat lomailleet isän kanssa monia vuosia nyt onmeidän vuoro. Pitää olla itsekäs jos meinaa saada oikeutta uusioperheissä. Äitipuoli on yleensä oikeessa mutta tukijoita ei ole.

21

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      Jospa OYP LISSU lomailisit ihan oman perheesi kanssa ja jättäisit miehen ja hänen lapset rauhaan SILLÄ MIEHESI LAPSET ON ENEMPI PERHETTÄ ISÄLLEEN KUIN SINUN KAKARAT !

      • aivanaivan

        Raision mies samaa mieltä!!!


    • eikannataottaa

      Voi sanoa. Lomalle ei tarvi lähteä muut kuin oma perhe. Näin meillä ainakin vaikkei meillä ookkaan muita kuin omat lapset, ei kummankaan eri puolison kanssa, niin ei otettas. Ollaan puhuttu että jos olisi muita lapsia ei otettas vaikka kuinka haluis tulla.

      • Miem

        Jospa OYP LISSU lomailisit ihan oman perheesi kanssa ja jättäisit miehen ja hänen lapset rauhaan SILLÄ MIEHESI LAPSET ON ENEMPI PERHETTÄ ISÄLLEEN KUIN SINUN KAKARAT!


    • aivanaivan

      Raision mies kanssasi samaa mieltä!!!

    • Kossut

      Mikä tai kuka on meihe?

    • urturturtu

      Ap meihe, hoida ite sotkus.

    • rikkaustulilapsille

      Voit sanoo. Äitipuolen tehtäviin ei kuulu kasvattaa kenenkään lapsia. Mies hoitaa elarit ja lasten äiti kasvattaa ja hotiaa lapset. Se ontyönjako.
      Äitipuoli vaan katsoo perään ja komentaa jos aletaan riehumaan tai varastelemaan tavaroita. Hn myös opettaa lasten äidille kasvatus taitoja.
      Äitipuoli on perheessä ja suvusa se pomo jolla on kaikki langat ja raha asiat käsissään.
      Hän on suvulle rikkaus ja miehen lapset tarvii uutta äitiä ja olisivat kiitollisia.

      • Mitämitähä

        Mitä on hotiaa?
        Kuka on hn?
        Miksi tarvitaan joku talousjohtaja jonneki koko sukuun?


      • opetelkaaajattelemaan

        ja kirjoittamaan..


      • rikkaustulilapsille

        Voit sanoo. Äitipuolen tehtäviin ei kuulu kasvattaa kenenkään lapsia. Nainen hoitaa elarit ja lasten ISÄ kasvattaa ja hoitaa lapset. Se on työnjako.
        Lapsen oma ISÄ katsoo perään ja komentaa jos
        aletaan riehumaan tai varastelemaan tavaroita. Hän myös opettaa lasten ÄIDILLE kasvatustaitoja, kun äiti
        ja valehtelevat "viranomaiset" eivät kasvatustyössään kertakaikkiaan onnistu perättömin "viranomais" lausu min, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viran omaiset" omassa selvitystyössään oikeasti lapsen edun mukaisena äidille lausuneet. Äitipuoli on perheessä ja suvussa se ulkopuolinen, jolla ei oikeasti ole mitkään langat ja raha asiat käsissään. Hän on suvulle rikkaus ilman lapsia..valehtelevat, sairaat "viranomaiset" taas lapsille ja lasten vanhemmilleen täysin ulkopuolinen
        taho kasvatustyössään perättömin "viranomais" lausu min, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.
        ja äidin "lapset" eivät tarvii uutta isää eikä uuden isän varjolla keinotekoista sukunimeä perättömin lausumin, valehteluin tuomioistuimessa ja maistraatissa katke roituneen äidin ja "viranomaisten" varjolla eivätkä ole tästä millään tavoin kiitollisia.


      • menekouluun
        opetelkaaajattelemaan kirjoitti:

        ja kirjoittamaan..

        Opettele sinä lukemaan selvää suomen kieltä.


      • menetarhaan
        menekouluun kirjoitti:

        Opettele sinä lukemaan selvää suomen kieltä.

        Opettele sinä itse lukemaan, kirjoittamaan; opiskelemaan selvää suomen kieltä Raision kaupungin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa..


      • Miem
        menetarhaan kirjoitti:

        Opettele sinä itse lukemaan, kirjoittamaan; opiskelemaan selvää suomen kieltä Raision kaupungin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa..

        No nyt kun olet igtse selvittänyt asiattomuuksia niin onkose mitenkään vaikuttanut sinun ja lasten tapamisiin vai meneekö tilanne kuitenkin prrättömin viranomais lausumien mukaan !


      • Miemtarhaan
        Miem kirjoitti:

        No nyt kun olet igtse selvittänyt asiattomuuksia niin onkose mitenkään vaikuttanut sinun ja lasten tapamisiin vai meneekö tilanne kuitenkin prrättömin viranomais lausumien mukaan !

        opettele kirjoittamaan ja lukemaan; "igtse":) No nyt kun olet siis itse selvittänyt niitä "viranomais" asiattomuuksia perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomio-istuimessa lapsen olosuhteista niin onko se mitenkään sittenkään vaikuttanut sinun ja lastesi tapamisiin vai meneekö tilanne edelleen kuitenkin perättömien "viranomais" lausumien mukaan ! Minulla kun ei mene; eivät saaneet lapsilta ja isältä siis äiti ja "viranomaiset" edelleenkään tahtoaan läpi; lapset kun eivät suostu edelleenkään noudattamaan äidin ja "viranomaisten" valehtelua ja perätöntä lausumaa; tuomioistuimen perusteetonta päätöstä, valehtelua mm. lapsen huollosta, asumisesta, koulutiedoista ja omasta nimestään lasten omien lausuntojen vastaisesti:)))


      • Igtsemitälie
        Miem kirjoitti:

        No nyt kun olet igtse selvittänyt asiattomuuksia niin onkose mitenkään vaikuttanut sinun ja lasten tapamisiin vai meneekö tilanne kuitenkin prrättömin viranomais lausumien mukaan !

        Sinäkin voit opetella kirjoittamaan......


      • Miem
        Miemtarhaan kirjoitti:

        opettele kirjoittamaan ja lukemaan; "igtse":) No nyt kun olet siis itse selvittänyt niitä "viranomais" asiattomuuksia perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomio-istuimessa lapsen olosuhteista niin onko se mitenkään sittenkään vaikuttanut sinun ja lastesi tapamisiin vai meneekö tilanne edelleen kuitenkin perättömien "viranomais" lausumien mukaan ! Minulla kun ei mene; eivät saaneet lapsilta ja isältä siis äiti ja "viranomaiset" edelleenkään tahtoaan läpi; lapset kun eivät suostu edelleenkään noudattamaan äidin ja "viranomaisten" valehtelua ja perätöntä lausumaa; tuomioistuimen perusteetonta päätöstä, valehtelua mm. lapsen huollosta, asumisesta, koulutiedoista ja omasta nimestään lasten omien lausuntojen vastaisesti:)))

        No herra täydellisyys sattu vahingossa vähän osumaan kahdelle kirjaimelle mutta kun olet täydellinen varmaan ymmärsit mitä tarkoitin ja varmaan on mennyt KAIKKI LAPSEN EDUN MUKAISESTI !!!! Kaltaisesi ääliö on lapsen kehitykselle haitallinen


      • tarkoititkosiis
        Miem kirjoitti:

        No herra täydellisyys sattu vahingossa vähän osumaan kahdelle kirjaimelle mutta kun olet täydellinen varmaan ymmärsit mitä tarkoitin ja varmaan on mennyt KAIKKI LAPSEN EDUN MUKAISESTI !!!! Kaltaisesi ääliö on lapsen kehitykselle haitallinen

        itesäsi vai Raision sairaita "lastensuojeluviranomaisia"
        no herra täydellisyys sattuu vahingossa vähän osumaan kahdelle kirjaimelle mutta kun olet täydellinen varmaan ymmärsit mitä tarkoitit ja varmaan ei ole kaikki mennyt LAPSEN EDUN MUKAISESTI !!!! Kaltaisesi ääliö on lapsen kehitykselle haitallinen..


    • osaktkos

      Täääl ei kukaaaa ossa kirjottttttttttaaaa eikä lukeeeeeeee jdk

      • dkaö

        ndoaö eijöaj skjfaö


      • Raisionlastensuojelukin
        dkaö kirjoitti:

        ndoaö eijöaj skjfaö

        vhköälygfyv


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      754
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe