Mitä mieltä olette

Huolestuttaa

Mitä te tuumaatte,kun lääkärinä on kunnanvirkamiehen puoliso.Nämä säästöt,vaikuttaako se hoitoon.Etenkin ikä ihmisillä, kun viellä on yksityinen palvelujen tuottaja.Keskustellaan,nyt tuntuu vähän oudolta.....

19

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asianajajakinsentietää

      Eihän tuossa ole mitään outoa. Kunnan työntekijöitä on päättävissä elimissä. Onko se oikein. Ei todellakaan. Eihän tällainen onnistu muualla kuin Puolangalla. Eihän ???

    • Perusturva

      Koko Attendon valvonta puolangalla haisee mädältä. Valvomassa on uus kj.,mikä sinällään on ok. Mut sitte johtavan lääkärin puoliso. Muilla k6nnan edustajilla ei äänivaltaa olekaan vain läsnäolo ja puhelupa. Attendon edustajia on virallisesti kaksi. Mites luulette että valvonta pelaa.... Nyt on jo kuulunut ettei kaksin määräämää kuntoutusta saa....

    • Outoakoon

      Entäpä vznhusten lääkkeet ja hoidetaanko kuten kuuluu.Vai ovatko vaan maksajia..säästetäänkö lääkityksen aloittamusessa esim laitos tai sairaala hoidossa...Entäpä se kotihoito..henkilökunta huutaa kysyy mitä kysyy.Lääkäri määrää, lääkäri katsoo jne...uskomatonta palvontaa vatulointia

    • duuniiiiii

      Minkä ammatin hyväksyisit puolisolle vai pitäisikö olla työtön?

    • ei.sairastava

      Attendon vuosittaiset korotukset kunnalta perittävään maksuun mahdollista vain Puolangalla. Pikkukunnan johtoa ja päättäjiä viedään kuin märkää rättiä. Osaamisvajeesta rokotetaan oma hinta.

    • tuumailen

      Tällä tavalla saadaan päteviä lääkäreitä pienille paikkakunnille kun poulisollekin on työpaikka.

      • Pohditaan

        Kyse ei ole työpaikoista vaan onko jääviyttä. Kun huudetaan säästetään,säästetään ,on kallista. Tuleeko kaikki saamaan kuuluvat,palvelut,asiat jne...Kyse ei ole kuten entinen sossu,et omalle väelle järkkäs ja tunaroi asioita..Se jääviys onkin tosi vaikea asia.Se kun pitää itse ymmärtää...Jääviys on ymmärrys asioita.Hyvä kun puhutaan,ei virheet ilmaisussa haittaa.Asiat ymmärretään....


    • hyvejää

      onko kaikki nämä purnaajat humalassa,koska niin törkeitä kirjoitus virheitä heillä tulee?olihan entisen kunnan isän eli sepon nuorikko haravoimassa lehtiä hautausmaalla,joten pitää tehdä sitä työtä mitä täällä on ja mihin koulutus riittää.

      • jopajotain

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Juuri tuossa edellä sanotaan, että hyvä, kun puhutaan, virheet ilmaisussa ei haittaa. Riittää, että asia tulee ymmärretyksi.


    • Pikkukunnan ongelmie. Jos out eri mieltä, van suat olla eri mieltä yksinäs. Ei kukkaan uskalla puhhuo oekeeta assieta. Siksi on hyvä tämä Suomi24. Vaaleissa rohkeempaa ja ossoovampaa porukkaa tilalle.

    • tällähän

      palstalla asiat alkavat selvitä,oottakaahan kun juon tuon kossupullo puolikkaan niin kirjotan lissää..

    • Halkipoikkipinnoo

      Assiet pittää turista

    • koshu

      meni päähän meen nukkumaan.

    • Vainraha

      Ikävä selvä päivä.Kauheus edelleen silmien edessä...Jääviys puhuttaa..säästetäänkö vanhusten lääkkeistäkin jo....

    • Voiälytöntä

      Niin ja pidetäänkö maksamassa komeaa sairaalaa ilman hoidon perustetta.
      Kenen idea se oli rakentaa kuolevaan kylään uusi TK. Kuka haluaa tuollaisia kalliita monumentteja muistolleen.

      • monumentit

        Jokainen kunnanjohtaja on rakennuttanut itselleen monumentin. Paljakkatalo, koulukeskus, terveyskeskus.


      • unohdetut.monumentit

        Niin ja unohditko vielä monumenteista sienitehtaan.... eihän sekään "työllisyyden edistäjä" tullut veronmaksajille kustantamaan kuin reilun viisi miljoonaa.
        Jos muistat niin valtion erityisrahoituslaitos, Finvera kieltäytyi rahoituksesta nähtävissä olevan liian suuren riskin vuoksi. Vaan Puolangan kunnassa uskoa, toivoa ja rahoitusintoa riitti. Loppu onkin sitten historiaa, kuinka osaamattomia syrjäkunnan päättäjiä kusetetaan.


    • luejaopi

      Ei oo tuo puoliso virkavastuulääkäri se on toinen ihminen

    • Jukkiskin

      Pitihän puolisolle saada virka. Eihän tänne muuten saada ketään. Ei ihmisten kanssa tarvitse tulla toimeen. Minähän olen boss.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe