Onko täällä kellään ihan oikeata Zippoo? Enkä tarkoita mitään feikkiä vaan ihan aitoa!
Vastaukset 8
- fgdkio
on
- Esups
Varmasti aika monellakin.
- Jankku99
Tarkoitan aitoo tai jotain sytkäriä.
- On_on_on_on
On. Siinä lukee VIETNAM. Se on jonkun jenkkiluuserin, jonkun sellaisen kylänpolttajan ja lapsentappajan, sellaisen joka ei sitä enää tarvinnut. Sellaisen "sankarivainajan".
- liekö.arvo.noussut
Ostin sellaisen kultasepän liikkeestä. Hienossa kotelossa, kullattu. Sytkäri on käyttämätön. Oli vielä markka-aikaa. En osaa lisätä laitteeseen butaania.
- Liekeissä
Zipot toimii sytytinbensalla jota voi sieltä pohjasta lisätä kun ottaa pois kuorista ;)
- On_on_on_on
Ei siinä oikeesti mitään Vietnamia lue. Oikeesti siihen on kaiverrettu Tuurin kyläkuppa. No hyvin sillä saa perskarvat käryämään.
- Zippendahl
On. 15 v. vanha ja jokapäiväisessä käytössä. Ja elinikäinen takuu toimii niinkuin mainostetaan. Sarana väljistyi, ja korjattiin takuuseen. Kaupan päälle uudet pumpulit ja sydän. Hyvää palvelua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532