Mutta kelle ne sanoo, seinillekö, jos ei ole kumppania?
Samat sanat
32
536
Vastaukset
Voisin toki tokaista aloitukseesikin, että samat sanat...
Voihan sitä itekseenkin höpistä. Mä ainaskin höpisen,
voisin kuvitella, että jos olisi radio tai televisio tuossa auki ja ne höpisisivät omiaan, niin joskus sieltä voisin kuulla sanat joihin noillakin sanoilla voisin kommentoida.
Ei muuta kun soittelee ja rupattelee tutuille ja tuntemattomille, niin kyllä pääsee noitakin sanoja sanomaan.Ota koira tai joku muu gerbiili. Sille voit höpöttää :D
Ah! Heta...
Aamuteeveessä Liisa Hyssälä on jäämässä eläkkeelle.
Jostain syystä hän vaatii eläköityneitten isojen ikä-luokkien rahoja KELA:lle.
Eläkeläisten, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa hyvin.
Tätähän on odoteltu jo muutama vuosi.
Ainakin minä olen.
-
Hyssälä vihjaili että ei enää lähde mukaan politiikkaan.
Ilmeisesti siksi hän saattoi lausua tuon raha-vaatimuksen.
Aktiivi-pliitikkohan olisi hullu, jos ehdottaisi.
Vai olisiko?
H.Olisipa hyvinkin...
yleensähän ne on jotain kansliapäällikköjä tai muita virkaniehiä..
jotka heittävät sen ensimmäisen syötin kansalaisten purtavaksi
kun edessä on jotain vähemmän lystejä 'uudistuksia'...
- bessie-
Tämä palstahan on erinomainen paikka tulla sanomaan "samat sanat".
Ei muuta kuin valitsee sellaisen ketjun jossa jo avauksessa ohjeistetaan keiden toivotaan osallistujen ja keiden olisi syytä pysyä poissa ja toivotaan sopuisaa ja riidatonta ketjua. Sellaisessa HYVINHOIDETUSSA ketjussa on helppo sanoa "samat sanat!", vaihtelua saa vaikka laittamalla erilaisia herttaisia symboleja perään.
Sopuisan keskustelun edetessä voi jo ruveta monisanaisemmaksi: "Sait hymyn huulilleni, lämmin kiitos siitä" jne..Nyt bessie sait minut nauramaan, voitaisiinko laittaa tuohon viehättävien kehumissanojen jatkoksi musiikkilinkki, rakkausaiheinen kappale.
- bessie-
Juu, samaa mieltä, ilman muuta, hyvä rakkausaiheinen kappale on aina paikallaan.
https://youtu.be/9BMwcO6_hyA bessie- kirjoitti:
Juu, samaa mieltä, ilman muuta, hyvä rakkausaiheinen kappale on aina paikallaan.
https://youtu.be/9BMwcO6_hyA"bessie-"
Keskustelkaa rauhassa keskenänne.
Sivullinenkin kyllä ymmärtää mitä toinen tarkoittaa ja hyväksyy.
Huomaa senkin mille toinen ivallisesti nauraa.
Mitä ja ketä pilkkaa.
H.hunksz kirjoitti:
"bessie-"
Mitä ja ketä pilkkaa.
H.hunksz
Voi hunksz-kulta, kun nauru voi olla myös lämmintä ja iloista.
Älä nyt taas luulottele turhia.
.- bessie-
"Sivullinenkin kyllä ymmärtää mitä toinen tarkoittaa ja hyväksyy."
No sehän on helvetin hyvä että ymmärtää, enhän edes pyri kirjoittamaan salakirjoitusta tai arvoituksia, tai tarjoilemaan pikku pähkinöitä purtaviksi.
Ei liioin käynyt mielessänikään pilkata ketään määrättyä tai nauraa ivallisesti, todistit juuri että kaikki sivulliset eivät ymmärrä mitä toinen kirjoituksellaan tarkoittaa. - huolestuttavaa
hunksz kirjoitti:
"bessie-"
Mitä ja ketä pilkkaa.
H.Hunkin harhat vaan lisääntyy.
Mikäli oikein muistan niin onhan tääl ollu numeroitakin esillä ,oikein pyyretty rupattelemaan ,rohkeesti vaan jos hiljasuus ahristaa.
"Jos pisaran jättää talveksi yksin
se on aika äkkiä puikko.
Puikko roikkuu jossan peläten
entä tulevaisuus murskaksiko.
Niin kevät kuin hellivä lämmin käsi
on puikolle märkä-rättinen pläsi."
-
https://www.youtube.com/watch?v=aboSqWiEW4g
H.Peili. Peilin eteen vaan! Sano sille että sä oot aika nätti, niin sitä rupee hymyilyttää. Tai naurattaa. Mutta molempi parempi, eikö.
- kesi.vä
Jäi funtsituttamaan, että mitä se "joku" sanois, että voisi sanoa samat sanat. Hyvää huomenta, olet kaunis :)
Olisiko se "joku" nainen?
Miehelle sanoisin hänen olevan komea.
Samat sanat tai mieluummin monin lämpimin ja rakastavin sanoin sen sanoisin, jos "joku" kertoisi rakastavansa minua.- vvoi.harmi
Ancelina kirjoitti:
Samat sanat tai mieluummin monin lämpimin ja rakastavin sanoin sen sanoisin, jos "joku" kertoisi rakastavansa minua.Eikö aviomiehesi koskaan ole sanonut rakastavansa sinua.
vvoi.harmi kirjoitti:
Eikö aviomiehesi koskaan ole sanonut rakastavansa sinua.
Nyyh, ei vielä tänään.
Mutta varmana vielä sanoo.- kesi.vä
Ancelina kirjoitti:
Samat sanat tai mieluummin monin lämpimin ja rakastavin sanoin sen sanoisin, jos "joku" kertoisi rakastavansa minua.Kyllä se "joku" olisi mies ja varmaankin sanoisi Hyvää huomenta, tarhapöllö :)
Tosta rupattelutuokiosta tuli mieleen, että mahtaako enää olla semmosta puhelurinkiä, voitais rupatella kaikki halukkaa yht´aikaa toistemme kanssa. kesi.vä kirjoitti:
Kyllä se "joku" olisi mies ja varmaankin sanoisi Hyvää huomenta, tarhapöllö :)
Tosta rupattelutuokiosta tuli mieleen, että mahtaako enää olla semmosta puhelurinkiä, voitais rupatella kaikki halukkaa yht´aikaa toistemme kanssa.Sitähän mä epäilin, että mies sen "jokun" täytyy olla.
Enpä tiedä, onko tuollaisia jutturinkejä, mutta liikaa osallistujia ei saisi olla.
Kokemuksesta voin kertoa, kun neljä puheliasta karjalaisnaista on paikalla, niin ei tahdo omaa ääntään kuulla.
Ja jos miehiä on mukana, he eivät ehdi sanoa mitään.
.- kesi.vä
Ancelina kirjoitti:
Sitähän mä epäilin, että mies sen "jokun" täytyy olla.
Enpä tiedä, onko tuollaisia jutturinkejä, mutta liikaa osallistujia ei saisi olla.
Kokemuksesta voin kertoa, kun neljä puheliasta karjalaisnaista on paikalla, niin ei tahdo omaa ääntään kuulla.
Ja jos miehiä on mukana, he eivät ehdi sanoa mitään.
.Tuttu juttu, karjalaiset juuret omaavana olen joskus päässyt suulaaseen seuraan.
Huomenna menen 3-vuotiaan synttäreille. Ehkä nappaan pojan mummon luo yökylään. Hänen viereltään herääminen on aina ainutlaatuista. - synnynnäistäkö
vvoi.harmi kirjoitti:
Eikö aviomiehesi koskaan ole sanonut rakastavansa sinua.
Mistä helvetistä teitä nilkkaan purijoita sikiää.
kesi.vä kirjoitti:
Tuttu juttu, karjalaiset juuret omaavana olen joskus päässyt suulaaseen seuraan.
Huomenna menen 3-vuotiaan synttäreille. Ehkä nappaan pojan mummon luo yökylään. Hänen viereltään herääminen on aina ainutlaatuista.No nyt tuli tilanne, jossa voin ilomielin sanoa "samat sanat", kun tuosta lapsen viereltä heräämisestä kirjoitit.
Hauskat syntymäpäivät varmaan tulossa teille.
Tytär poikansa kanssa tulee loppukuusta muutamaksi päiväksi, sitä odotan kärsimättömästi.
Mitenkähän me se puhelurinki perustettaisiin :)
.- bessie-
Ilmoja pitelee.
- kesi.vä
synnynnäistäkö kirjoitti:
Mistä helvetistä teitä nilkkaan purijoita sikiää.
Tuota samaa ihmettelen ja sitä millaista nautintoa nämä "purijat" saavat.
- eikaikkisaaperintöä
Niimpä ja mitä muuta sano, muka jälleenrakennuksen aikaan kertyny varoja näille seuraaville sukupolville, et pitäs käyttää omaan hoitoon niitä, mutta kun ei ole kaikilla mitään jääny.
Tyhjästä on paha nyhjästä "Tyhjästä paha nyhjästä" samaa mieltä,
ei vaikkaan mä osaan monesti laittaa ruokaa melkein tyhjästä,
aukaisen vaan jääkaapin ja se tyhjä lopulta loikkaa lautasille. Bon Appetit...- kesi.vä
On se vaan hienoa olla nainen, niin moni asia hoituu miltei yht´aikaisesti. Nytkin mä kudon sukkaa, katson telkkari ja välillä verryttelen sormia näppäimistöllä. Ehdin tossa syödä ja tiskatakin.
- eppu2
Minulla on aina omat sanat, vaikka ne olisi samat sanat.
Kesivän kanssa samaa mieltä, että niin paljon väliin tulee tehtyä yhtä aikaa montaa asiaa.
Nytkin räplään tätä konetta ja katson telkkua, sekä tuijottelen takkatulta ajatellen, että puitakin pitäisi hakea ja tiskata. - eikaikkisaaperintöä
kiva toteamus :),tuo jääkaapin oven avaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 475318
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise913248- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834