Hei! Olen 36v nainen Siilinjärveltä, Pohjois-Savosta. Kaipaisin elämääni enemmän ihmisiä ja etsinkin (vain) kavereita keskustelutaitoisista miehistä joille päihteet eivät ole ongelma. Keskustelutaitoisella tarkoitan että osaa myös kuunnella ja esim. sähköposteissa kommentoit myös minun kirjoittamiani asioita etkä vain höpötä omia juttujasi. Itse en ole absolutisti mutta juon harvoin. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä johtuen joten toivon edes jonkinlaista ymmärrystä mielenterveysongelmiin. Tuttua ovat mm. psykoosit, masennus, ahdistus, sosiaaliset pelot ja paniikkihäiriö. Tällä hetkellä eniten elämääni häiritsevät paniikkihäiriö, yksinäisyys ja ajoittainen masennus ja ahdistus. Olen suhteellisen järjissäni, enempää en voi luvata ;) Harrastan mm. musiikin kuuntelua, lukemista, elokuvien katselemista ja itsekseen puhumista. En ole uskonnollinen mutta muiden henkilökohtainen usko ei haittaa minua. Toivon sellaisia ihmissuhteita joissa ei tarvitse pingottaa ja saa olla mahdollisimman oma itsensä. Ihmisiä siis kirjoitteluun, kahvitteluun jne. Saa vastata ympäri Suomen. Kerrothan itsestäsi enemmän kuin yhdellä lauseella. [email protected]
Miehistä kavereita naiselle? (Koko Suomi)
Onneli36
1
199
Vastaukset
- Jehmeeseko
Mietin eilen vakavasti että kirjoitan sinulle. Suljin sähköpostin kuitenkin kesken, koska aloin miettimään pystyykö sinun kanssasi keskustelemaan asioita vaikeista aiheista?
Mä olen oikeastaan sitä mieltä, että joskus on parempi myöntää se ettei nwtti ole paras tapa löytää juttuseuraa ja kun etsii jotain, niin paras ensimmäinen askel on katsoa itseä peiliin. Olet sen ikäinen että tiedät varmaan, että ihmiset kohdataan aina alusta saakka kasvotusten.
Itsekin mietin voisiko joskus kirjoitella, mutta en taida enää yrittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle162206Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671509Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61332Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell741148Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.331115Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046