En "uskalla" tehdä gradua

Uunomies24

Vaikka löytäisinkin mielenkiintoisen ja tärkeän aiheen niin en usko löytäväni mitään tapausyritystä tai muuta tahoa, josta voisin gradun empiirisen osion muodostaa.

Miksi siis ylipäätään etsiä mitään kiinnostavaa aihetta, kun en saa empiiristä aineistoa kuitenkaan kasattua? Työhistoriani on sellainen, että kukaan yritys ei halua tulla graduni tapausyritykseksi.

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaustakaikki

Onko kyseessä johonkin kauppakorkeaan tehtävä gradu? Nytkö sen teko pitäisi juuri aloittaa?
      Onko siinä pakko olla joku tapausyritys? Ei luulisi. Tee aivan toisenlainen gradu. Hae empiria aivan muualta kuin yrityksistä, vaikka asiakkailta tai jotain.

Ei tässä tämän enempää voi neuvoa, kun taustatiedot on olemattomat.

• Vaara_valmistua

Mitä sinun työhistoriasi gradun tekoon vaikuttaa? Tietenkin, jos olet itse irtisanoutunut tai poispotkittu joka ainoasta tähänastisesta työpaikastasi ensimmäisen viikon aikana, niin monet miettivät, kannattaako kanssasi aloittaakaan.

Lisäksi empiriaakin saa monesta muustakin lähteestä kuin firmoista, kun käyttää mielikuvitustaan.

• pillujaviinakauppias

- jos olet ollu joskus porttolassa yrittäjänä tai joku tuttusi sieltä ,sanoisin että aihe on taatusti kiinnostava ja saa varmaa huomiota osakseen ,kehottaisin harkitseen aihetta
      vakavasti .

• teoreetikkom

Tee teoreettinen gradu, jossa parannat jotain olemassaolevaa teoriaa johonkin suuntaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe