Toivo alkaa mennä..

Ulpu1972

Illalla nukahdin itkuuni ja aamulla vuodatin taas muutaman kyyneleen..Vuosia sinkkuutta takana ja onko mun nyt vaan uskottava, että tulen olemaan loppuelämäni yksin. Voisiko joku katsoa näkyykö elämääni yhteiseloa ja rakkautta vai alanko asennoitua siihen yksinäisyyteen? Olisin kauhean kiitollinen tulkinnasta.

5

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulpulle

      Nykyisyyttä edustava kortti kertoo, että sisältäsi löytyy lämmin ja muut huomioon ottava ihminen. Huumorintajuinen, leikkisä ja elämänmyönteinen, mutta juuri nyt tuntuu siltä, että olet hiukan hukassa itseltäsi. Kysymyksesi perusta ei siis ole pelkästään parisuhteen puuttuminen, vaan siihen vaikuttaa luonnollisesti kokonaisuus, ja itsesi kanssa sinut oleminen.

      Kaipaat elämääsi ja rinnallesi vastuullista ihmistä, joka ehkä ottaisi osan sinunkin taakastasi kannettavaksi. Ajatuksia ja kokemuksistasi kuvaava kortti kertoo, että olet yrittänyt ratkaista (ehkä tässä jälleen viitataan parisuhteeseen) asioita ehkä liiankin kiirehtien, nopeasti ja suoraviivaisesti, mutta muista, että asiat tarvitsevat aikaa kehittyäkseen, ja ne tapahtuvat vasta sitten kun niiden kuuluu tapahtua. Tässä muistutetaan hienovaraisuudesta.

      Alitajuntasi kortti, muistuttaa, että elämää ei saa ottaa liian vakavasti. Ehkä ongelmana on ollut se, että et ole pystynyt ilmaisemaan itseäsi tarpeeksi selkeästi. Ota huomioon tunteesi, mutta älä anna hallita niiden liikaa. Olet vahva ja kypsä ihminen, joka saattaa myös pelottaa herkempiä ihmisiä, jolloin hienovaraisuus ja vastapuolen tunteiden herkkä tulkitseminen on tarpeen.

      Tulevaisuuden kortissa on näköpiirissä uusia alkuja mutta tässä myös kehotetaan kiinnittämään huomiota enneminkin siihen mitä sinulla jo on ja iloitsemaan ensin niistä. Kortit muistuttavat, että kaaos, pelko ja suru ovat askel johonkin uuteen ja hienoon. Usko vaan, mutta elämä itsessään pitää sinusta kyllä huolen.

      Uskalla astua eteenpäin kohti tuntematonta; uusia asioita, jotka tuovat tullessaan myös uusia ihmissuhteita. Ihan varmasti. Et voi pakottaa asioita tapahtuvaksi, vaan rennommalla asenteella pääsee pitemmälle.

      Kortti, joka kertoo sinusta tulevaisuudessa, on täynnä ylitsepursuavaa iloa ja rakkautta, kunhan uskallat päästä irti ajatusten kielteisistä kahleista. Aivan varmasti jossain on odottelemassa se oikea, kunhan myös itse täysin vilpittömästi uskallat niin uskoa.

      Yhteenvetokortti muistuttaa edelleen siitä, että yltäkylläisyyttä on kyllä tarjolla, mutta ensin kannattaa tutkailla omaa sisintä. Mikä siellä voisi kahlita ajatuksiasi ja asenteitasi ja vaikuttavaa siihen, että tilanteet ovat pysähtyneet. Huomaa ensin kaikki se hyvä mitä sinulla on jo ympärillä ja kuinkas ollakaan, se kaikki tuo tullessaan paljon lisää hyvää. :)

    • Ulpu1972

      Kiitos <3 tulkinta sai paljon ajatuksia aikaan ja kieltämättä olen "syyllistynyt" moneen asiaan jotka vaikuttavat elämääni. Nyt täytyy tehdä muutoksia askel askeleelta. Hyvää syksyä ja iso kiitos vielä kerran!!

      • Kiitos_Ulpu

        Lämmin kiitos palautteesta, todella mukava saada sitä ja se antaa uskoa omaan tekemiseen. Tsemppiä jatkoon!


    • Ilse5

      Älä toki kysele noidilta ja tietäjähengiltä elämäsi asioita - heissä vaikuttavat ainoastaan riivaajahenget!

      Suosittelisin sinua lämpimästi rukoilemaan Jeesusta Kristusta elämääsi Herraksesi ja Vapahtajaksesi ja voin luvata sinulle, että KOKO elämäsi muuttuu niin paljon paremmaksi, kun saat syntisi anteeksi ja saat heitettyä kaiken kertyneen syntitaakkasi kokonaan pois ja Jeesus antaa tilalle vapautta, rauhaa ja pelastuksen iloa!

      Sillä silloin Jumala alkaa auttaa sinua kaikessa elässäsi, etkä ole enää koskaan yksin!

      • Ulpu1972

        Ja minä suosittelen sinua lämpimästi olemaan tyrkyttämättä uskontoa kenellekkään. Usko on omavalintainen asia, johon minullakin on oikeus, uskoa tai olla uskomatta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe