Menen kanarialle marras-joulukuu kahdeksi kuukaudeksi.Asunto varattu.Olen liikkuva jo vähän iäkkäämpi mies.Löytyiskö reipasta naista matkakumppaniksi
Edullinen matka olis tiedossa.
Kanarialle kaveria
12
177
Vastaukset
- matkakaveriksi
tervehdys!
jos et saa naiskaveria mukaan,kelpaako heteromies,jo hieman ikääntynyt,mutta liikkuva,siivo ja hyväntapainen. jos sopii,laita joku yhteystieto tänne,palaan asiaan mahd.pian.- Joska61
Kyllä etsin vielä toistaiseksi naispuolista.Minä olen sielä noin kaksi kuukautta mutta mahdollinen kaveri voi olla ajan mikä hänelle sopii lennot ratkaisee yleensä ja lomat
- matkakaveriksi
Joska61 kirjoitti:
Kyllä etsin vielä toistaiseksi naispuolista.Minä olen sielä noin kaksi kuukautta mutta mahdollinen kaveri voi olla ajan mikä hänelle sopii lennot ratkaisee yleensä ja lomat
jos tilanne muuttuu,infoa. lentojen takia olisi hyvä tietää mahd.pian,mutta sinä sen päätät.
minä olisin n.3-5 vkoa riippuen milloin menen,kuiten jouluksi takaisin.
mikä on paikka,minne menet,sekin ratkaisee mahdollisen lähtöni.
olen ollut siellä monessa paikkaa,joten alueet osittain tuttuja. - no-löytyikö
naiskaveria vaiko yksin mene-menit? sopiiko kaveriksi vaiko ei?
- joska60
no-löytyikö kirjoitti:
naiskaveria vaiko yksin mene-menit? sopiiko kaveriksi vaiko ei?
Eipä ole vielä löytynyt.Oletko nainen,alias joska61 jostain syystä en voi käyttää oikeaa nimimerkkiäni.
- olen-
joska60 kirjoitti:
Eipä ole vielä löytynyt.Oletko nainen,alias joska61 jostain syystä en voi käyttää oikeaa nimimerkkiäni.
mies ja ns. hetero alle n. 68v,joka jo aikaisemmin esitti saman asian.
- sirpuska
Hei!
Tarvitset seuraa Kanarialle, olen käynyt GranKanaralla muutaman kerran. Olen 61 v leskinainen ja minulla on koira, pienikokoinen. Tykkään auringosta ja iloisista ihmisistä. Ystävyys olis taattu, jos onnaa. - mimmulimuu
Hei, Los Christiania seuraava kohde. Vuosia sitten kerran siellä käynyt, mutta tuoreet kokemukset tervetulleita. Hotelli on tjären Virginia 2 ja Kaksio merinäköalalla. Onko millainen - sijainti ainakin taitaa olla hyvä. Entä retkikokemuksia? Olen matkassa iäkkään Isäni kanssa, joten rohkeimmat omatoimiseikkailut ehkä tällä kertaa skippaan 😉.
- Josko61
Onko nimimerkki Joska61 ja Joska60 sama henkilö?
- joska61
Kyllä pieni virhe tuli☹
- Kanarialintu
Laitoin viestiä sähköpostiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818