Valkoinen juhla-asu

lokakuinen

Viime yönä oli tyttökaverieni kanssa hotellissa yötä ja menimme illalla baariin juhlimaan. Kun tultiin baarista, en päässyt omaan huoneeseeni, koska olin hävittänyt avaimen. Jäin hotellin aulaan istumaan tuoleihin ja torkuin siinä. Aamulla pääsin huoneeseeni ja siellä oli paketti. Sellaisessa lahjalaatikossa oli kiiltävä luonnonvalkoinen, ehkä kerman värinen tai kullanvärinen juhlapuku. Siihen kuului röyhelöhame ja yläosa sekä samanväriset kangaspintaiset kengät. Tämä lahja oli miesystävältäni ja ilahduin siitä ihan hirvittävästi. Asu oli sopiva, mutta kengät hieman tiukat. Kun niitä pidin, ne löystyivät hieman. Miesystäväni sanoi, että lahjan voi vaihtaa jos ei ole sopiva. En tarvinnut vaihtoa.

Puku ei ollut hääpuku, mutta hyvin lähellä sitä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olit unessasi tyttökaverisi kanssa juhlimassa, unesi voisi kehottaa relaamaan ja juhlistamaan ihan arkeakin.
      Unessasi hävitit huoneesi avaimen; tämä voisi kuvata kontrollin menettämistä jossain asiassa tai hankaluuksia ja pettymyksiä. Voisi kuvata myös mahdollisuuden menettämistä esim. Ihmissuhteen.

      Sait lahjapaketin; tämä voisi kuvata sitä, että lahjan antaja arvostaa sinua. (tai omaa toivettasi että näin olisi) Sait juhlapuvun lahjaksi, unen juhlapuku voisi kertoa jotain lahjanantajan odotuksista ja toiveesta että pukisit puvun päällesi, Puku kuvaa sitä roolia, jonka otamme itsellemme tai jonka toiset antavat meille. Eli tässä tapauksessa sinun roolisi olisi naisellinen, romanttinen ehkä viatonkin..

      Vain miehen antamat kengät olivat hieman tiukat, tämä unisymboli voisi unessasi viitata siihen, että epäröit jonkin verran sitoutumista miesystäväsi kanssa, ehkä pelkäät että teet päätöksen liian nopeasti. Liian pienillä kengillä on vaikea kulkea elämänpolkua, silloin joudut venyttämään omia arvojasi, etkä tunne kenkiä omiksesi. Voi kuvata myös sitä, että miesystäväsi hallitseva asenne saattaa rajoittaa sinun vapauttasi.
      Miesystäväsi antoi unessa mahdollisuuden vaihtaa lahjan, sitä et halunnut. Miesystäväsi saattaa vielä harkita sitoutumistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      66
      2902
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2266
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2218
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      144
      1878
    5. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      11
      1569
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      148
      1496
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      497
      1299
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1224
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1049
    Aihe