Niin minusta tuntuu,että tämänsuuntaista toimintaa on.Käyn katsomassa poikieni treenejä,koska vien heidät harjoituksiin/peleihin käytännössä aina.Tuntuu siltä,että väriskaalaaan alapäästä on pirun vaikea nousta parempaan ryhmään.
Olen Hkissa ja kyllä välillä tuntuu,että ne vanhemmat valmentajat,joiden pojat ovat jo aikuisia ovat lujempaa tekoa ja tasapuolisia.
Valmentajien omien poikien suosiminen vol 2
Kantapääkikka
4
271
Vastaukset
- ruohonjuuritasolla
Eli kaikki eivät ole saaneet tasapuolista treeniä(samanlaista) kuin se nk.heikompi
ryhmä.- Urponjuuritaso
Just toisinpäin paukapää,eikö juuri ne heikommat tarvitsisi näitä teho ja extra treenejä,mikäli on itse halukas.
- Välilläjomyötähäpeää
Jossain seuroissa ollaan myös avoimia......Eli avoimesti myönnetään että valmentajien ja toimihenkilöiden lapset tulevat sitten pelaamaan ykkösjoukkueessa.
- pallofani
Uskallan olla eri mieltä. Meillä lapsi on kiitos ahkeran harjoittelun noussut hiljalleen raidoista sinisiin. Minusta ihan oikeassa tahdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4105946Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?532307Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?105960- 78881
- 41877