Oravan perkele meni ja teki pesän Vecun konepellin alle tässä jossain vaiheessa syksyä. Mitenkä helvetissä sen saisi häädettyä sieltä pois ilman että saa kaikki lähitienoon viherpiipertäjät peräänsä ja joutuu jonkun ääliömäisen some-raivon kohteeksi?
Oravanpesä
tiku_ja_taku
7
164
Vastaukset
- vecux
Käynnistä Opel, kyllä se karkottaa oravatkin.
- mitähähtäh
Luuletko oikeesti että Opel käynnistyy???
- luonnonsuojelija200
Pelasta se orava, tiedä mitä kauheota tauteja saa Opelistasi eläin raukka.
- ei.vittu.kun.on
Tyhmä eläin.
- Itku-potku
Mun Opelissa ei ole koskaan ollut pesää... ;(
- Ooppelis_Huppelis
Enkä ihmettele yhtään! Monenlaista tyhjäntoimittajaa ja ihmisjätettä varmaan sitäkin enemmän.
- tikutonta_elämää
Vastauksena kysymys kysyjälle: Miksi tiku ja taku liikkuvat aina kahdestaan? Kun takua alkaa kutittamamaan arasta kohtaa,se voi tikulla raapia p******ään! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939