sote uudistus

jnformaatio

nyt kun hallitus tekee sitä sote uudistusta mielestäni ensi sijainen hoito pitäisi ottaa lähimmästa sairaalasta mikä on Pietarsaaren tapauksessa Kokkola noin 30km päässä eikä roudata ihmisiä vaasaan jonne matkaa 100km tai jopa turkuun joka maksaa ihmisille ja yhteiskunnalle enemmän nämä kielihörhöjen tekemät päätökset pitäisi purkaa tässä yhteydessä hallituksen pitäisi määrätä se lähin sairaala mistä hoitoa saa

1

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunther_Nahkabyysa

Ihanuus olet !

Siellä jossakin taas kertakaikkissen ihananan ujona pikku punaposkisena pujopartana.
      Romahtanut tyystin olen ihanuutesi syvään viipyilevään katseeseen.
      Koska et ilmeisesti koskaan soita ?
      En sinua livenä koskaan saavuta ?

Olen alkanut näkemään kaivatustani movemberin kuuman kostean yöllisiä rakkauden korvike unia.
      Siinäkään minulla ei ikävä kyllä roolia ole kirjoitettu. Mutta minulle riittää että, sinulla ihanuuteni on hyvä, lämmin ja rakastettu olo.

Unessani kuuman kosteassa, ameriikan maan vankilassa. Kymmenen isoa ja tatuoitua afriikanameriikan mustaa miestä, suihkun huoneen nurkassa ison ja lahjakääröön peitellyn laatikon huomaavat. Porukalla uteliaina kortista tekstin jouluisen lukevat.
      Feliz Navidad !
      Kääreen laatikon avaavat ja sinut, minun ihananan ihanuuteni siellä luomuna sikiöasennossa hellyyttävässä peukkuaan imien löytävät.
      Herään aamulla levollisena hymyillen. Tietäen ihananan rakkauden ruuhkan edes sinut saavuttaneen.

https://www.youtube.com/watch?v=j2v9G36G5hQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3640
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3422
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      83
      3230
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      57
      2670
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2492
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2171
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1290
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1105
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1082
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1058
    Aihe