Suomen feikki Nightmarepack!

vihollisesi

Joo elikkäs....kaikki varmaa tietää tän Nighmarepack therian lauman. Jonka alfa on Echo/Harley Quinn ja sen toinen alfa JOKA alennettiin...haha..omegaks. Ja tää lauma siis perustuu satuihin, ja 04 tyypeistä. Eli ihan vitun nuorta porukkaa. Älkää ikinä liittykö! Paska lauma, niiku paska alfa. Ei vittu. Sairasta sakkia. Luulee olleen entisessä elämässä eläimiä! Ja sit viel jotkut siin laumas käyttää pantaa, häntää ja ulvoo ulkona. Hehe. Sairasta. Voin sanoo tälle alfalle et ootte feikkejä ja aivopestyjä tyyppejä. Kuunnelkaa sydäntänne älkääkä aivojanne! Koska teil EI OO AIVOJA!!! Ootte sairaita, ja tarvitte hoitoo. Hakekaa apua vielä ku voitte.

Aikunii...ettehän osaa. Ei eläimet osaa hakee apuu😂😮 sairaita. Tää o sit suomen feikki therian lauma. Feikki! Feikki! Feikki!
Te ootte sairaita jos ootte täs laumas...mut..katoku me muut ollaa nii järkevii ettemme liity mihinkää eläin laumaa...hahaaaaaa

18

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sää puhut asiaa. Aivan paska lauma. Niitte pitäis aukustuu ennenku ne menettää kokonaan "ihmis järkensä". Koht ne varmaa oikeesti alkas juoksee nelinkontin joku turkki päällä metsässä ja ulvoo. Sit jos o "hevos therian" ni varmaa sama juttu. Aika noloo....tosi noloo..sairasta....umpi sairasta...

      • Ränttöm

        Umm... Sähän itekki väitä olevas susi-therian?
        Eli ootko umpi sairas?


    • Ei helvetti. Saitte minut oikeasti haluamaan liittyä siihen laumaan, vaikka en edes ole therian. :D
      No joo. Ei tässä mitään hauskaa ole. Therianit eivät ole sairaita, mutta pian ovat jos tarpeeksi jatkatte heidän kiusaamistaan. Ja sitten jokin päivä joku katkeroitunut heikäläinen löytää teidät ja puree kurkkunne auki. Harmi, että tuskin pääsen katselemaan....

    • "feikki therian lauma"?
      "feikki"?
      Eikös ne kaikki oo iha yhtä feikkejä hulluja?
      Ja mitäs se sun persettä kutittaa? Etkö päässy mukaan leikkimään?..

      • uteliasullasulla

        Missä nämä tämmöiset laumat toimii ? ?


      • uteliasullasulla kirjoitti:

        Missä nämä tämmöiset laumat toimii ? ?

        Ei mitään ajatusta.. miks multa kysyt?


      • Sori toi. Ilmeisest mu kaveri pääsi mu tilil ja kirjotti ton. Mut siis en oo tota mieltä therianeista,ja tää kyseinen lauma Np on iha jees lauma. Vaiks se koostuuki nuorista ihmisistä, mut so. Ne o ihmisii. Ja muute. viholline- käyttäjä, niikuin tuo poika- 01 sanoi et mite se sua perset liikuttaa??😂


    • Vaahtopussi

      Mikä on therian?

      • Minä_Tietää

        Ihminen, joka omaa eläimen sielun tai on ollut joku eläin entisessä elämässä.


      • Minä_Tietää kirjoitti:

        Ihminen, joka omaa eläimen sielun tai on ollut joku eläin entisessä elämässä.

        Hullu*


    • vittu ku mut poistettiin laumasta nyt oon taas yksin

      • Mist laumast poistettii? Oisitko kiinnostunu laumast? Ja mis päe asustelet :)


    • JimCurry

      Oletkos ajatellu siitä näkökulmasta, että kaikki tommmoset ns. "theriaanit" on vaan feikkejä eläimiä?

    • Ihan kuin lapsi jolla on autismi haukkuisi lasta jolla on down syndrome.

      • haha! sul vaa. me ei puhuta mistää vitun syndromesta, vaan THERIANEISTA! sä et varmaa tiiä ees mitä se tarkottaa *nauraa*


      • aidsaidsaidsaidsaidsaids
        vihollisesi kirjoitti:

        haha! sul vaa. me ei puhuta mistää vitun syndromesta, vaan THERIANEISTA! sä et varmaa tiiä ees mitä se tarkottaa *nauraa*

        Taisin kommentoida väärään keskusteluun kun en oikein tajua kommenttiani. Näin.


      • vihollisesi kirjoitti:

        haha! sul vaa. me ei puhuta mistää vitun syndromesta, vaan THERIANEISTA! sä et varmaa tiiä ees mitä se tarkottaa *nauraa*

        Se oli vertauskuva...
        *facepalm*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe