Mitenkähän on mahdollista saada peliin lisää ääniä puhekomentoihin, kuten "heal me", "call in artillery" ja sen sellaista. Pitääkö ladata joku lisä-ääni paketti vai onko siihen joku oudompi näppäinyhdistelmä mitä ei minun järjelläni saa selville? :)
Jos siihen pitää ladata joku paketti joltain sivulta, olisin linkistä hyvin kiitollinen. Kiitos vastauksista.
Wolfenstein Enemy Territory lisä-ääniä
11
711
Vastaukset
Jos itse kuulee ne, niin kai ne pitäs jo olla koneella. Joku näppäinyhdistelmä kikka kolmonen siinä on. Olisin tullut tänään kysymään samaa, mutta ehdit ensin :)
Niin, onhan siellä "ääni viesteissä" (näppäin V ja numero näppäimet) erillaisia viestejä tiimille. Löytyy mm. I need medic ja Call air strike...
V 4 3 yhdistelmällä tulee muistaakseni Thanks! ;)- Wayfarer
Joo, kyllä minä saan kuulumaan tuollaset perusäänet, kuten "I need medic" "I need ammo" "Thanks" "Hello" jne., mutta sieltä ei löydy niitä viestejä, joita jotkut sanovat. Joillain servereillä porukat huutelee just tyyliin "heal me" ja "revive teammate". Pitänee vielä kokeilla ja katsella jossain vaiheessa.
Kiitokset molemmille :) - lololl
Wayfarer kirjoitti:
Joo, kyllä minä saan kuulumaan tuollaset perusäänet, kuten "I need medic" "I need ammo" "Thanks" "Hello" jne., mutta sieltä ei löydy niitä viestejä, joita jotkut sanovat. Joillain servereillä porukat huutelee just tyyliin "heal me" ja "revive teammate". Pitänee vielä kokeilla ja katsella jossain vaiheessa.
Kiitokset molemmille :)siihen pitää kirjoittaa yks koodi niin voi sanoo "heal me" ja olikohan niitä muitakin sanoja joita voi sanoo..
- Niko
Sun tarvii bindata ne erikseen eli:
avaa konsoli § näppäimestä (Esc:n alapuolella)
ja kirjota:
/bind O vsay ftreviveme
(jossa O on kirjain johon laitat sen)
Huom! katso ensin ettei se kirjain johon olet
laittamassa ni ole jo käytössä!
Muita:
/bind p vsay ftreviveteammate
/bind m vsay ftdeploylandmines
/bind n vsay ftdisarmlandmines
/bind j vsay ftcallairstrike
/bind h vsay ftCallartillery
/bind i vsay ftresupplysquad
/bind b vsay ftresupplyme
/bind k vsay ftexplorearea
Oliko tarpeeksi selkeä?Kiitos! Nyt tiedän miten voi bindata vaikka tommonen bind juttu olikin hakusessa. En oo tähän niin perehtynyt kuin CS:Sourceen.
Kattelin googlella että jotain juttua näyttäis löytyvän lisää.- Wayfarer
Kiitokset! Nyt selvisi. :)
- Niko
Wayfarer kirjoitti:
Kiitokset! Nyt selvisi. :)
Ja jos paljon pelaatte ni tulkaa ihmees käymää paradiselost 24/7 serverillä. Se on mun klaanin serveri ja mun nimi on OneAndOnly.. Nyt vaan on aika hiljast itel pelailu ku kone on ihan sekasin ja tökkii iha sairaasti ja vaikeet pelata, mut kyl mä siel välillä käyn!
- Jamelia-
Elikä consoleen /unbind v ja /bind MOUSE1 kill
alkaa homma toimimaan - joku
siihen ei tarvi mitään koodeja koska niitä on joissakin servereissä valmiina
- juupeli
Vastaus on kirjota consoliin että /bind p vsay_team FTHealMe tai jotain muuta sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60884
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla252737- 54719
- 50628
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91550- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528