Oletan, että jotkut käyttävät tätä sanojen toistamista, sanojen toistamista harkitusti silloin tällöin pelatakseen lisäaikaa seuraavien sanojen miettimiseen.
Valitettavasti sen jälkeen kun "tota noi ni" kiellettiin, tämä on kehittynyt massiiviseksi ilmiöksi niin, että mitä enemmän toistat sanoja, sen tärkeämmän vaikutelman itsestä annat.
Monet sitten sen seurauksena matkivat vaistomaisesti näitä ihailemiaan sanojen toistajia.
Joku sketsi-käsikirjoittaja voisi tehdä aiheesta vaikka oikein ilkeän sketsin, jotta edes yksi tv:lle haastattelun antava urheilija paranisi tästä.
Äidinkielen opettajat voisivat myös aiheeseen paneutua opetuksessaan.
Esiintyjien turha sanojen toistaminen
uyguyguyg
2
164
Vastaukset
- eiääkätä
tota noin antaa lisä aikaa myös ääkkäämiseen.Nykyisin haastateltava jää tyhmän näköisenä suu höplänä ää tai aa.aa.vähän alahuuli lörpässä.Eikö hiljaisuus olisi parempi ja nätimpää.Tuolla tietysti torpataan haastattelijan väliin tulemista.Pitää miettiä äää.äaa.Mielestäni Sipilä tuon aloitti.
- spit.it.out
Googlaa autismi ja echolalia.
Selittää sekä Jari Tervon kommentit, että palstatrollien jankkauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450