Kun poistan vaikka jonkun tiedoston, se siirtyy roskakoriin tietenkin. Kun klikkaan hiiren oikealla roskakoria että saan valikon mistä tyhjentää roskakorin niin en pysty tyhjentämään sitä vaan se näkyy kokonaan harmaana. Kun avaan roskakorin niin tiedosto on siellä ja sieltä pystyn sen poistamaan vasta klikkaamalla tiedostoa oikealla ja vasemmalla poista. Miten saan roskakorin toimimaan että saan tiedostot poistettua ihan perinteiseen tyyliin ilman availuja? Mielestäni vielä eilen roskakori on toiminut normaalisti.
Windows 10 ja roskakori ongelma
4
321
Vastaukset
- poistoon_moinen
Poista koko windows.
- zyz1
vapunen turpa kiinni
- ksljfdsjfsdkl
Testasin simppelillä txt-tiedostolla ja ainakin mulla W10:ssä roskiksen voi edelleen tyhjentää pikavalikosta. En osaa antaa muuta neuvoa kuin että etsi jostain asetuksista, kansion asetuksista tms. joku mahdollisesti siihen liittyvä asetus?
Vai onko tiedostossasi ehkä jokin lisäasetus tms. mikä estäisi pikavalikolla poiston? Kokeile toimiiko yksinkertaisella *.txt tiedostolla? - uudelleenkäynnistämään
Mulla on uudehko Levonon läppäri W10. Mä joudun uudelleenkäynnistämään sen tuontuostakin kun se ei tunnista langatonta näppäimistöä, 300G ulkoista kiintolevyä tai jotain tikkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013