Vuokrattavana 1 huone Lahden keskustassa Vesijärvenkatu 18 15110 Lahti.
Aleksanterinkadun ja Vesijärvenkadun kulmauksessa, kaupungin ydinkeskustassa, SOKOS tavaratalo samassa korttelissa, TRIO:a vastapäätä, juuri valmistunu uusi soluasunto, täysin remontoitu ja uutta vastaava vuokrahuone.
Huoneiston ikkunoista avautuu näkymä Aleksanterinkadulle päin.
Täysin uusi keittiö ja ruokailutila, kaikkine keittiön tarvitsevine koneineen ja astiastoineen, sijaitsee keskellä huoneistoa, josta pääsee suoraan jokaisen omaan huoneeseen, WC-tiloihin ja tuulikaappiin.
Yhteisiä tiloja on 22 m2.
Huoneet ovat molemmin puolin keittiötä.
Kaikkineen 67m2 asunnossa on 4H Keittiö Kph lasitettu parveke.
Yksi 03.12.2016 alkaen vapautuva 13 m2 huoneen vuokra on 385€/kk.
Vesi 20€/hlö, sähkö mittarin mukaan.
Tarvittaessa vapaa sähköpistokkeellinen autopaikka sisäpihalla.
Vuokratakuu 2 kk, luottotiedot kunnossa.
Taloyhtiössä on saunaosasto ja vilvoittelutilat 11 kerroksessa, kylmävarasto, pyörävarasto ja muut varastotilat.
Tilat on remontoitu juuri lattiasta kattoon.
Keittiökalusteet ja kaikki koneet ovat aivan uusia, astianpesukone, Jenkki jääkaappipakastin, induktio hella, uuni, mikroaaltouuni, tiskikaapisto, kahvin- ja vedenkeitin, leivänpaahdin, kupit, lautaset, lasit ym.
Kylpyhuoneessa on uusi Rosenlewin pyykinpesukone käytössänne.
Samoin uusi pölypussiton pölynimuri.
Laminaattilattiat kaikissa huoneissa, uudet hilkaiset 65 desibelin äänieristeovet, Abloyn Yale numerokoodi-lukot jokaisessa huoneessa, katot ja seinät juuri maalatut.
Inarian peilikaapistot jokaisessa huoneessa.
Vuokrasopimus tehdään ja allekirjoitetaan kätevästi netin kautta www.vuokranmaksu.fi palvelussa.
Tarjoamme pitkäjännitteistä ja luotettavaa asunnonvuokrausta ympäri Suomea mm Lahti, Tampere, Helsinki, Seinäjoki, Alavus jo vuodesta 1972 alkaen.
Tiedustelut ja näyttö Seppo Miettinen Puh. 0400-284649
Tervetuloa asumaan mukavaan seuraamme!
1H+K 35 m2 Lahden keskustassa
SoluasuntoLahti
3
331
Vastaukset 3
- Lukekaa.Lukekaa
Laitatko taas tulevan vuokralaisen jälkeen paikat kuntoon.
minä tein näin aikoinaan, aina vaadin että joka naarmu korjataan, käytin aina vuokratakuun remppaan. Vuokraamisessa on selvät säännöt.
Normaali kuluminen on sallittua.
Vuokralaisemme kaikissa kaupungeissa ovat olleet meihin tyytyväisiä, joten se kertokoon toimintatavoistamme!- SoluasuntoLahti
Minua ei naarmut haittaa. Kunhan vuokra maksetaan ajallaan. Muuten rankaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4431946- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39814Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri31773SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440737- 55731
- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa39595Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40586Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 31576