Etsitään siittäjää

marilynnnn

Otsikko kertonee jo suurimman pointin!
Olen siis kohta 27 vuotias nainen, turusta. Hyvin iloinen, pirtsakka tapaus, (kaunis) ja joka nauttii elämän pienistä asioista enimmäkseen. Olen haaveillut äitinä olemisesta jo vuosia, mutta yrittänyt järjestää, että työasiat ja parisuhde olisi vahvoilla. Kun toisen saa sujumaan, toinen pettää.
Olen tosiaan yrittänyt löytää "elämäni miehen" ja löytänyt sen sijaan elämäni isoimmat virheet, (hah) tullut nyt siihen tulokseen pitkän miettimisen jälkeen etten pystyisi enään luottamaan, että suhde oikeasti kestäisi / tulisin taas petetyksi. Joten täällä minä nyt !
Ihanne olisi se, et löytyisi mies joka olisi mukava, hauska, jonka kanssa tulisi juttuun ja haluaisi olla isä lapselle. Eronneita pariskuntia jolla on lapsia löytyy jo vaikka kuinka monta, meil olisi periaatteessa sama, mutta ilman draamaa, katkeruutta ja mustasukkaisuutta!
jos kiinnostuit jätähän jonkun s-postin tai jotain, niin keskustellaan lisää asiasta :)

1

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63657

Tyyppi vastaa itelleen. Noi asiat hoidetaan kontrolloidusti hedelmällisyysklinikoden kautta. Sperman laatu tutkitaan, mikä sulkee pitkälti pois joitain vakavia perinnöllisiä sairauksia ja antaa lapselle virallisen juridisen statuksen suhteessa isäänsä. Naurattaa nää runkkarien ilmoitukset, menkää klinikalle runkkaamaan koska silloin siitä on oikeasti hyötyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe