Pitkäaikainen haaveeni on ollut imeä ja panna luonnossa/metsässä nautin jos on vaara jäädä kiinni seksistä
Usein käyn paikallisilla "pano paikoilla" pukeutuneena seksikkääseen korsettiin, minihameeseen ja sukkahousuihin ja kaiken korostaa nahkasaappaat jotka keräävät miehistä aika paljon huomiota.
Tykkään että baareissa ja muissakin paikoissa kosketellaan persettäni ja kouritaan tisseistä ja pari kertaa suoraan ehdotuksesta lähtenyt mukaankin.
Olen pikkulutka joka kaipaa että joku tulee naimaan minua ihan tuntemattomana, useampikin mies käy yhdellä kerralla (nautin kun joka reikä on täytettynä) ja haluaisin että mies/miehet laukeavat naamallleni koska haluan kävellä kadulla spermat naamalla ja katsoa huomaako kukaan
Asun hämeenlinnassa
Kik: oonsun
18v nainen haluis luonnossa
Pikkulutkaxo
3
98
Vastaukset
- jojox77
Moi...kiinnostaisiko raavas aikuinen mies...?
meilaa nimimerkki suomi24 posti
Pidän kyllä enemmän sisäleikeistä kun voi olla alasti. Kesällä olin vaelluksella ryhmän käytössä. Tuli polvet ja nielu kipeäksi kun joka kerta kun ei ollut näkijöitä sai olla polvillaan. Korvia käyttivät ohjauskahvoina. Pelkäsin että irtoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466