KIILTO BOORDILIIMA

TarKas66

Minusta Kiillon boordiliimassa on erittäin paha tuotevirhe. Boordia ei saa pois millään eikä Kiillolla ole tarjota ainetta, jolla boordin ja liiman saisi irti seinää vahingoittamatta. Ystäväperhe joutui hiomaan liiman pois hiomakoneella ja sen jälkeen tasoittamaan seinät. Eihän tällaista voi sallia, Kiillon on korvattava boordin poistosta aiheutuvat vahingot seinäpinnoille ja muutkin poistosta aiheutuvat kustannukset, koska heillä ei ole tarjota ainetta, jolla boordin ja liiman saa irroitettua ilman konevoimaa. Itselläni on varmasti 25 metriä boordia liimattuna Kiillon liimalla, koska myyjä nimenomaan suositteli sitä. Tekisi mieli maalata seinät valkoiseksi, mutta en voi tehdä sitä, koska en tosiaankaan ala hiomaan sellaista määrää liimaa pois hiomakoneella. Mihin ihmeeseen pistän huonekalut siksi aikaa? Koko talo tulee täyteen pölyä. Minusta meidän Kiillon boordiliimaa käyttäneiden pitäisi nostaa yhteinen kanne Kiiltoa vastaan. Uskomatonta, ettei kukaan ole nostanut kunnon meteliä asiasta.

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarKas66

Onko kellään mitään neuvoa, miten tuon liiman saisi liukenemaan niin, että se olisi helpompi poistaa? Ajattelin, etten poistaisi boordia ollenkaan, vaan vetäisin päälle lasikuitutapetin ja maalaisin sitten, mutta tässä on se huono puoli, etten pidä lasikuitutapetista. Onko mitään muuta keinoa? Törkeää, että tuollaista tuotetta saa myydä!

• Sellasta_tänään

Yleensä boordi asennetaan tapetin päälle, joten boordi irtoaa tapetista vetämällä. Jos taas boordi on asennettu maalin päälle niin se olisi kannattanut kiinnittää tapettiliimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe