Norjassa!
Nämä matut lähtevät aina käpälämäkeen, kun rikosiensa seurauksista pitäisi vastata.
Tätä äijää ajettiin takaa Norjaan saakka, saatiin kiinni ja tuotiin Suomeen vastaamaan teoistaan.
Kaleva uutisoi paljon julkisuutta saaneesta karmeasta tapauksesta 1. lokakuuta. Hyväksikäyttö on tapahtunut tammikuun 1999 ja tammikuun 2008 välisenä aikana. Tekojen alkaessa tyttö oli 9-vuotias.
Nykyisin 26-vuotias nainen tuli useita kertoja raskaaksi ja hänelle on tehty useita abortteja. Hän synnytti lapsen isälleen 16-vuotiaana. Isä on tyttären mukaan myös pahoinpidellyt häntä toistuvasti. Isä on poliisin esitutkinnassa kiistänyt syyllistyneensä tekoihin.
Uhri haaveili itsemurhasta jo päiväkoti-ikäisenä, mistä kertovat Kalevan mukaan myös lastensuojeluasiakirjat. Uhri kertoo yrittäneensä tuoda hyväksikäyttöä ilmi tuloksetta.
Poliisi tavoitti miehen Norjasta. Hän on asunut sosiaalisen median mukaan Grimstadissa. Norsunluurannikolta kotoisin oleva mies on toiminut Oulussa yksityisyrittäjänä. Hän on ollut SDP:n ehdokkaana kunnallisvaaleissa vuonna 2004.
MIRJA RINTALA
OULU
Omaa tytärtään käyttänyt matu-isä otettiin kiinni
2
67
Vastaukset
- Sosialismin.soppaa
Ollut Oulussa SDP:n jäsen. Ollut Oulussa käräjäoikeuden lautamiehenä. Asuinpaikan julkaisi MV-lehti, mistä polliisi sai tietää ja haetutti pois. Nyt kuulustelu takkuaa kun ei tulkkia tahdo löytyä. Oliko tulkki käytössä jo silloin kun toimi käräjäoikeuden lautamiehenä?
Olisi syytä syynätä tuo lautamiesjärjestelmäkin ja perusteellisesti. Vaan tuskinpa syynätään. Eihän korppi korpin silmää noki!
Eikä sosiaalivirkailijat ole mitään väärää tehneet. Kuten ei Vilja Erikan kidutusmurhassakaan... Eikä minun lapseni tapauksessa. - jdgf
Matti.Suhonen:
Irakilainen pikkupoika sai suomen tunnilla ainekirjoituksesta 9.
- Nyt sinä voit jo sanoa itseäsi suomalaiseksi, kehui opettaja poikaa.
Poika meni koulun jälkeen iloisena kotiin, heitti repun eteiseen, heilutti
ainevihkoaan ja riemuitsi isälle:
- Opettaja lupasi, että nyt minä saan sanoa itseäni suomalaiseksi!
- Sinä olet irakilainen etkä suomalainen! karjaisi isä ja antoi
luuvitosen.
Silloin poika meni äitinsä luo, näytti ainettaan ja sanoi:
- Äiti, äiti! Opettaja sanoi, että minä olen vihdoinkin kunnon
suomalainen.
Äiti antoi poikaa pitkin korvia, jolloin poika luikki eteiseen, työnsi
aineen reppuunsa ja lähti ulos mutisten:
- Kumma juttu. Olen ollut vasta tunnin suomalainen, ja nuo helvetin
rättipäämaahanmuuttajat ovat hakanneet minut jo kahdesti.
. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401