Voiko joku katsoa pitkä suhde nuoreempaan miehen onko ohi. Kesti yli pari vuotta. Katkoja välillä. Nyt niin ikävä häntä. Saanko hänet taakaisin? Vieläkö hän halua tavata.
Niinsurullinen
2
82
Vastaukset
- Sinulle_Niinsurullinen
Kortit kertovat, että suhteenne on ollut vahva ja suorastaan maaginen. Tunnetta on ollut paljon pelissä, joka taas on voinut käydä liiankin raskaaksi ja siksi vaatinut ns. lepotaukoja kummallekin. Voimakkaat tunteet ovat kuitenkin tuoneet teidät aina takaisin yhteen.
Sinua kuvastava kortti kertoo, että olet tehnyt luopumistyötä, joka tekee todella kipeää. Kortti symboloi vanhan taakse jättämistä, muutosta ja uuden löytämistä. Kortti kehottaa hyväksymään sen, että vanhat toimimattomat asiat on vain joskus jätettävä elämästä, jotta uutta voi virrata luoksesi. Tämä voi tarkoittaa konkreettisesti suhdetta mutta myös omia asenteita ja ajatuksia. Nyt tarvitset rohkeutta kohdata muutokset ja jatkaa eteenpäin, tuleen ei kannata jäädä makaamaan. Ja muista, että elämä kyllä kantaa, vaikka aina se ei siltä tunnukkaan!
Miestä edustava kortti kertoo kunnianhimoisesta ja rohkeasta henkilöstä, joka ei pysty jäämään paikalleen. Hän tietää tarkasti mitä haluaa ja mihin on matkalla. Hänelle on tärkeää, että elämässä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita, muuten hän tuntee itsensä kahlituksi.
Kortit kehottavat keskustelemaan ja selvittämään vielä sen, mitä kumpikin haluaa elämältään ja sen pohjalta jatkaa joko samaan tai eri suuntiin. Kummallekaan ratkaisu suhteenne kohtalosta ei ole helppo, sillä tunne on välillänne niin vahva. Kortit kehottavat, niin hurjalta kuin se kuulostaakaan, ratkaisemaan suuretkin asiat hiukan rennommassa ja leikkisämmässä ilmapiirissä. Ja jälleen kerran kortit kehottavat kuuntelemaan sisäistä ääntää rehellisesti ja se varmasti kertoo, mihin suuntaan polkunne vie.
Voimia!- Kyyneleetposkessa
Kiitos ihanaa näkijä kun katsoit minulle. Sain taas tavata hänet joulupyhien jälkeen ja olen niin ihastunut hänen. Saimme juteltua tää jatkuu vaan. Ehkä ei ikinä lopu. Jos käyt niin voitko katsoa vielä tuleeko jotain muuta mun elämän vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992