Oisko kellään piirustus-ideoita?
Kaikki kelpaa, mut kaikkee en tee!
PIIRUSTUS IDEOITA
37
7330
Vastaukset
Kotka?
Lentotukialus?
Yötaivas?
Nürnbergin puoluepäivät 1935?- clashroyle
Clash royale 😂. Mut oikeesti siinä on tosi hienoi hahmoi. Mä tykkään piirrellä niitä mun matikan vihkoon
- Kidsanihminen
Vaikkaipa anime?
- Anonyymi
Lol, kiva🤣 Mäki teen niin😀
Cthulhu X Röhmöfantti shippauskuva
Punainen komentaja pimeydestä tehdyssä avaruuslaivassa.- Aqua_dolls_
Piirsin tänään mun maantiedon vihkoon isäni kivekset.
- Äikänope
Toi otsikko on yhdyssana ja clashroyle sun viimisen lauseen lopusta puuttuu piste!
- Risuja
Opettele sinä pelle ensin itse kirjoittamaan. Mikä sana on toi tai äikänope tai viimisen? Ne ovat tuo ja äidinkielenopettaja sekä viimeisen.
- Risuja2
Sun? Se on kyllä sinun. Taitaa "Äikänope" vielä taputella kakkaa hiekkalaatikon laidalla.
- JuustoNaksu
Vitun ääliö, ootko koskaa kuullu puhekielestä?
- Äikänope
Kyl joo.
- Äikänope
No onks siin jotai pahaa jos taputtelee kakkaa? Arvostelet mua! Rasisti mee pois täält!
- tretweryeruy
Ap, piirrä muita ihmisiä mallista esim bussissa muita matkustajia
- Äikänope
Uskokaa ny. Kakan taputtelu on kivaa touhua. Varsinkin jonkun muun kakka saa mut kuumaksi!
- Tällasta_tälläkertaa
Piirrä vaik joku kuva missä on koira ja kissa sillee söpösti vierkkäin😂Tai sitte joku maisemakuva maalta
No joonaksen isoäidin kivespussit
- Kesämies3
Emojeita.
- Sof7
Oisko piirrustus ideoita
Piirrän vaan järkevät - Cool18
Piirrä maisema!
Piirustuksia voidaan tehdä monella välineellä ja monelle alustalle. Hiilellä paperiin, lyijykynällä ja mustekynällä paperille, seiniin, lattiaan, linja-auton penkin selkämykseen jne. Tusseilla voi piirtää edellisten lisäksi myös ikkunoihin ja kankaalle. Liidulla ja väriliidulla voi piirtää liitutauluun ja vaikka asfalttiin. Vahakynillä voi puolestaan piirtää melkein mihin tahansa. Sormellakin voi piirtää mihin tahansa, mutta siitä ei jää kuin korkeintaan rasvainen jälki. Toisin on tilanne sormivärien kanssa, joilla pystyy aiheuttamaan sotkun missä tahansa. Lisäksi on tietokoneohjelmia, joita käyttämällä voidaan luoda monenlaisia piirustuksia.
Kun mietitään piirustuksen aihetta, tulee ottaa alusta ja väline huomioon. Paksulla ja mustalla tussikynällä ei kannata julkisen käymälän seinään taiteilla mitään kovin aikaa vievää aihetta. Sinne sopii yleensä nopeasti sutaistu karikatyyri, nimimerkki taikka alatyylinen ja loukkaava ilmaisu.
Sama pätee oikeastaan mihin tahansa alustaan, jolle piirtäminen ei ole luvallista, oli väline mikä tahansa.
Alustan ja välineen lisäksi on otettava huomioon myös tilanne, jossa piirrostyö tehdään ja tilaisuus jossa sitä esitellään.
Jos olet esimerkiksi töissä, istut palaverissa ja hillitön piirustamisen halu iskee, ei siinä tilanteessa kannata taiteilla paperille mitään suurta kuvaa, muusta alustasta nyt puhumattakaan. Tässä tapauksessa aiheen tulee olla kooltaan minimalistinen. Sama pätee kaikkiin muihinkin tilanteisiin, joissa ei ole sopivaa piirrellä.
Piirros saattaa paperialustalla jäädä vain sinulle ja voit hävittää sen milloin haluat taikka jättää muistoksi laatikkoon, eikä sitä nähdä ennen kuin kuolinpesääsi tyhjennetään. Julkiseen paikkaan ja alustaan jätetty piirros on sen sijaan ennalta määräämättömän ihmisjoukon katseltavissa, kunnes siivotaan pois. Tämä siivoaminen saattaa tapahtua parissa tunnissa taikka vuosikymmenessä. On selvää, ettei mitään kovin henkilökohtaista tietoa kannata julkiseen alustaan piirtää ainakaan luvattoman piirtämisen tilanteessa.
Toisaalta siinä missä eroottinen piirustus voidaan helposti jättää julkiseen alustaan, ei sellaista helposti kiinnitä omaan seinäänsä taikka edes jätä laatikkoon muiden löydettäväksi.
Muotokuvat ovat aina haastavia piirustuksia, varsinkin omakuvat, eivätkä ne luvattomassa alustassakaan kerro tekijästään kovinkaan paljoa. Ainakaan omakuva ei sellaisenaan ole todistus tekijänsä syyllisyydestä, koska sellaisen kuvan voi piirustaa kuka tahansa muukin.
Omakuvan voi tehdä millä välineellä ja mille alustalle tahansa, tosin tarkkuus tietysti kärsii välineen valinnasta johtuen.
Piirrä siis muotokuva itsestäsi.- Piirrustus_vinkkejä
Piirrä:
Kissa
Ihminen
Koira
Hevonen
Muotokuva
Maisema
Talo
Sun lemmikki (jos on)
Momio hahmo
Jäätelöitä- Anonyymi
Uijjui pelaatko momioo
- sis_sas_sus
autot on aina kivoja piirrustuksen aiheita.
- Anonyymi
Piirrä kristalleita niistä tulee hienoja kun käyttää aikaa ja värejä !!! Käykää seuraamassa instagramissa jiro_badminton
- Anonyymi
Mä kokeilen
- Anonyymi
Mä kokeilen
- Anonyymi
TULEE KOKEILUUN
- Anonyymi
Mä piirsin keila pallon ja keillan
- Anonyymi
Piirrä vaikka hieno ihminen joka on humalas
- Anonyymi
Tee hieno maisemakuva :)
- Anonyymi
Ite aijon tehä sellase popcorn jutu
- Anonyymi
Piirrä lempieläimesi ja laita sille jotkut vaatteet.🥰 P.S tulin itekki kattoo piirustus ideoita.
- Anonyymi
Ennustan, ettei tämä ole pitkä ketju.
- Anonyymi
Lumiukko ois hyvä, mäki tein ja hieno tuli :)
- Anonyymi
Piirrä kilpikonna tai joki eläin
- Anonyymi
Piirrä omakuva...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702