Älkää ainakaan täältä tilatko talven takkapuut.
Toimitetut koivuklapit olivat aivan pilkulliset sädesienestä, osa jopa valkoista rihmastoa täynnä. Kokeilin polttaa takassa, niin puut sihisi ja vesi tirskui pinnassa.
Reklamoin ja lähetin kuvan puista, luvattiin palauttaa rahat ja hakea viikonloppuna puut pois.
Tulin töistä kotiin niin vieras auto oli pihalla ja puut kannettii pois (myös edellisvuoden puut jotka oli katoksen perimmässä osassa) Maksun palautuksesta ei kuitenkaan tietoakaan...
Soitin ja harmittelin tilannetta ettei etukäteen ilmoita tulostaan ja miksi ei maksua palauteta samalla kun puut haetaan. Pro Tmberin edustaja Lasse Pelkonen kuitenkin oli sitä mieltä että hän on asiansa hoitanut mallikkaasti ja ihmetteli minun harmitteluani.
Maksun palautusta ei näy...nyt vaan uutta koivuklapikuormaa tilaamaan...
Onko kellään ketään suositeltavaa täällä Porvoon seudulla?
Pro Timber
2
336
Vastaukset
- Vitrtumainen
Nyt on ollut niin paska kesä polttopuuntoimittajilla, että oksat pois. Jos joku saa pilkottua koivuklapia ilman valkoista rihmastoa, niin vetäkää viiva perseeseen. Näitä on poltettavakoska parempaa ei löydy!
- Puunhakija
Tästähän voisi vaikka kunnianloukkauksesta laittaa juttua eteenpäin. Välitänkin tämän yrityksen tietoon välittömästi. Asia EI TODELLAKAAN mennyt näin! Rahat palautettiin välittömästi ja puut haettiin pois (vaikka olisit ne halunnut ilmeisesti pitääkin sitten kuitenkin, ILMAISEKSI tietenkin)
Sinun omia klapeja ei todellakaan viety vaan jätettiin parhaat ilmaiseksi katokseen.
Minulle klapit kelpasi oikein hyvin, kävin siis hakemassa klapit kun soitettiin ja kysyttiin olisinko niistä kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573115- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112432mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132139- 282115
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151816- 151448
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185