Miten yleensä käy jos on sana sanaa vastaan, niin tuleeko syyttämättäjättämis päätös vai meneekö oikeuteen asti. Mulla on muutama asia syyteharkinnassa, mutta mitään todisteita näistä rikoksista ei ole
Asiat syyteharkinnassa
14
217
Vastaukset
- Jussi..Pussi
Eli, olet kuitenkin kyseisiin rikoksiin syyllistynyt, mutta kiistät. Vaikea sanoa.
- 5trgsf
Jos kyse on seksuaalirikoksesta, sinut tuomitaan, koska asianomistajan kertomus on aina sinua pedofiiliraiskaria (yleispätevä nimitys riippumatta siitä mistä seksuaalirikoksesta on kyse) uskottavampi.
Jos kyse on jostain muusta rikoksesta, niin voi olla paremmat mahdollisuudet, että oikeusistuin kunnioittaa syyttömyysolettamaa. - syytönn
En ole syyllistynyt rikoksiin joista minua epäillään. Niinkun sanoin, on vain sana sanaa vastaan. Mitään todisteita ei ole!!!!
- Rlm123
Jos sinua syytetään raiskauksesta, on uhri käynyt tarkastuksessa lääkärillä. Niinkuin kaikki tiedämme raiskattu tuskin on (märkä) kiihotuksesta ja näin ollen sisäisiä vaurioita tulee jos mies ottaa väkisin. Tämä on mielestäni yksi hyvä todiste mikäli sinus väärin perustein syytetään.
- syytonn
Minua syytetään raiskauksesta, pahoinpitelystä. En ole näitä tehnyt. "Uhri" ei ole käynyt lääkärissä, kun eihän sillä mitään näytettävää olisi. Mustelmia kuulema on ollut käsivarressa, jotka sen mies on nähnyt, mutta mistä sen näkee, että ne olisi juuri minun tekemiä. Lääkrille ei ole niitä näyttänyt ja onko mies jäävi todistaan, että on nähnyt vaimonsa käsivarressa mustelmia. Jos mitään mustemia edes on ollut, ja nehän on voinut tulla vaikka ja mistä- Ja tää "uhri" on nyt perunut kaikki syytökset. mutta syyttäjä vielä harkitsee asiaa. Miten luulette, että minun käy?. Tuleeko oikeudenkynti vai jätetäänkö syyte nostamatta ja juttu raukeaa.
- tuulikki233
Oikeudenkäynti tulee joka tapauksessa, mutta syytteet voi jäädä nostamatta.
- htgbf
Mistäs se oikeudenkäynti sitten tulee, jos syytteet jää nostamatta? Mistä sitä oikeutta käydään?
Takaisin prosessioikeuden perusteiden pariin mars mars. - syytönn
htgbf kirjoitti:
Mistäs se oikeudenkäynti sitten tulee, jos syytteet jää nostamatta? Mistä sitä oikeutta käydään?
Takaisin prosessioikeuden perusteiden pariin mars mars.hyvä huomio. :D
- lawtexas
Onko asiasta käyty jo oikeuden istunto? Mikäli "uhri" on myös paikalla oikeudenkäynnissä ja peruu syytöksensä sinua kohtaan, en usko että syyttäjä näkee järkeä syytteen nostossa. Asia on sikäli kimurantti, että jos "uhri" peruu syytökset, tulee kalliit oikeudenkäyntikulut ja (jos käytetty lakimiehiä) maksuun.
- syytönn
Ei ole käyty oikeudessa. Olimme sovittelussa ja saimme sovittua muutamia asioita. Mutta näitä raiskau ja pahoinpitely syytöksiä ei voinut sopia. "Uhri" on tämän sovittulun jälkeen perunut kaikki rangaistusvaatimukset. Jutut ovat vielä syyteharkinnassa! Mistä Tuulikilla tämmöinen tieto "Oikeudenkäynti tulee joka tapauksessa, mutta syytteet voi jäädä nostamatta.2 ??????
- virheellisyyksiä
Tuulikki ei ymmärrä.
- eiraiskauksille
Ompas sekavaa sana sanaa vastaan juu noissa naiset aina miehiä syyttävät kuinkahan usein onkaan valehdeltu oikeudelle?Vääristä todisteluista tulee lusimista.
- täysinarvailua
Ei kysymykseesi pysty vastaamaan. Voi olla että nostetaan syyte, voi olla että tulee syyttämättäjättämispäätös. Riippuu mistä roikkuu.
- syytönn
Niinpä. Että löysässä hirressä tässä ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759