Olin kaverin kaa ulkon ja törmättii rinnakkaisluokan tyttöihi (ne on iha vitun hyvännäkösii) juteltii niien kaa jotai ja yhes vaihees mun kaveri laski mun housut alas ku ties et oon kommandona, sit mun n. 4cm pikku penis pulpahti esii ja ne tytöt alko hihittää ja huutelee et mulla on.pieni. Ja ne kuulema kerto mun tyttöystävälle et mulla on.kääpiöpenis
En uskalla astuu ulos edes mun huoneesta!
Nolottaa ihan hirveästi!
Pienempikuinsinä
3
132
Vastaukset
Tossa tilanteessa mun kaverin pallit ei ois enää ehjät
- jupjupjup
No ei kannata huolestua tuosta, sillä jäykkänä se on aina isompi ja sinulla kasvaa se vielä, sillä olet varmaan vielä aika nuori, siis minkä ikäinen olet.
Eipä kaverisi ole kovinkaan fiksu vai onko se edes kaveri ku noin tekee. Rasittavaa kun näin käy. Itsellenikin kaveri teki näin muutama päivä sitten, hän siis veti housuni alas ja jäykkä, massiivinen 23cm Irakilainen siittimeni pongahti ulos housuistani ja rinnakkaisluokan tytöt vain nauroivat, "Helveti liian iso" huoh, niin kai sitten. Aina yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159