Ajelin pyörätietä pitkin Jokipohjasta Mustolan kohdalla.
Siinä leikki puolenkymmentä pientä mustatukkaista lasta.
Kaikki tulivat tervehtimään, kertoivat nimensä. Suomenkieli ei oikein luistanut vielä, mutta iloisia vilkkaita lapsian olivat.
Halasin ja kerroin nimeni, jäivät vilkuttamaan. Tulin hyvälle mielelle.
Pyörälenkillä nähtyä
14
214
Vastaukset
- Marjukka-
Upeeta toimintaa, hienoja lapsia eri kulttuurissa kasvaa. Juuri sellaisia pitäisi meidänkin osata kasvattaa eikä pikku pirulaisia jollaisia heistä väkisinkin pyrkii tulemaan...
Viestistäsi täällä tuli hyvä mieli, toivottavasti mahdollisimman moni kokee samoin. - Siistähhäh
Onko suotavaa että aikuinen täti halailee vieraita lapsia?
Mitäs jos aikuinen setä tekisi samoin.- Mårtten
Ettet vaan ole kade tai ahdasmielinen ?? Tunneköyhäkin vielä...
Mitään ei pidä tietenkään tehdä väkisin ellei vastapuoli tahdo vilpittömästi halata sinua.
Mitä pahaa näet ylipäätään halauksessa ??
Setäkin voi halata jos lapsi haluaa, ei kaikessa toiminnassa ole kysymys seksistä ja haluista seksiin... Itsekin halailen paljon vauvasta vaariin enkä näe siinä mitään ihmeellistä.. - Hyhhyhhyi
Kukas tässä mistään seksistä puhui. Taidat olla aika kipeä päästäsi.
- pyöräileväTäti
Lapset tekivät aloitteen, inhottaa tuollainen typeryys. Minulle tulee vaikea olo jos tuollaista käytöstä on tulijoita kohtaan. Ei se lasten vika ole, mietipä miten vaikea olisi itselläsi sopeutua uusiin oloihin ja uuteen kieleen. Toivon näille perheille kaikkea hyvää.
Juuri lapsiperheitä onkin kaivattu, joskus näyttää että tulijat ovat pelkästään nuoria miehiä. - pyöräileväTäti
pyöräileväTäti kirjoitti:
Lapset tekivät aloitteen, inhottaa tuollainen typeryys. Minulle tulee vaikea olo jos tuollaista käytöstä on tulijoita kohtaan. Ei se lasten vika ole, mietipä miten vaikea olisi itselläsi sopeutua uusiin oloihin ja uuteen kieleen. Toivon näille perheille kaikkea hyvää.
Juuri lapsiperheitä onkin kaivattu, joskus näyttää että tulijat ovat pelkästään nuoria miehiä.Ylläoleva oli tarkoitettu nimim. siistähhäh. Samoin noille kukkaronsa hävittäjille.
En ole mikään suvakki, ihan tavallinen ihminen.
- PyöräileväTäti
Huomasin juuri että kukkaro on kateissa, missä lie!?
- KäveleväSetä
Käy katsomassa sieltä minne sen panit. Sieltä löytyy.
- ToinenTäti
Tuo toinen täti yritti trollina ryöstää nimimerkin. Jääkööt omaan arvoonsa.
Itse olen kukkahattusetä ja aikas suvakkikin vielä.
Me olemme monenmoisia. Eihän se ole näiden pikkulasten vika kun ovat tänne joutuneet. Ne päättäjäthän ne.
- Sopii_ihmetellä
Hyvä pointti!
Huomasin tässä yhden "pakolaisbussin" kuvan lehdessä, jossa kaikki olivat 30 - 40 vuotiaita miehiä?
Ihmettelin kovasti, missä olivat naiset, vanhukset ja lapset?
- mitenpakolaisbussi
Miten se bussi liittyy Outokummun kiintiöpakolaisiin?
Minä olen nähnyt kuvia kuolleista lapsista Aleppossa, hukkuneista Välimeren rannalla.
Outokumpuun on tullut kaksi perhettä. - HectorS
Pakolaiset Outokummussa on ok, koska näin on päätetty. Heitä pitää tukea ja auttaa uuteen alkuun. Ehto tietysti että toimivat lakien mukaan. Samaa ei kyllä voi sanoa kuntaan pesiintyneestä romaani yhteiskunnasta.(mustalaisista jos joku ei ymmärrä) edelleen aiheuttaneet monelle Outokummun kansalaiselle harmia. ei tunnu Suomen laki heitä liikuttavan paskan vertaa!
- RakasHector
Jos on laittomuuksia, ota yhteys poliisiin.
Täällä emme voi sinua auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853