Rikoshyöty ja kohtuullistaminen

Rovaniemen-Markkinoilla

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Ruma rilluma rilluma rei ja Hanski mun euroni vei

      Sikäli kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että rikoshyödyn palauttamista olisi kohtuullistettu. Kyse oli siitä, että rikoshyöty oli laskettu liian suureksi ja hovioikeus vain tarkensi arviota rikoshyödyn suuruudesta, tämä meni vastaajan eduksi 7 tonnin verran.

      • sfsgfsgfshgsg

        Eli rikoshyötynä menetettävää summaa kohtuullistettiin.


      • YläJuomari

        Kyllä, näin se on. Jos kohtuullistamista voidaan pitää voittona...


      • KiitosMummo
        YläJuomari kirjoitti:

        Kyllä, näin se on. Jos kohtuullistamista voidaan pitää voittona...

        7000 euroa on summana sama palkka, jonka minä sain kesäharjoittelussa jo joskus 70-luvun alussa fysiikan tehtailla. Yli- ja alitöitä sai tehdä niin paljon kuin halusi. Pistin kattilan huutamaan punaisena huonouttaan, sellua tuli ulos ovista ja ikkunoista ja työntekijät ja koneet pyysivät minulta armoa.

        Kohtuullistamiset ovat pikkurahoja kaltaiselleni nerolle ja armottomalle työmiehelle.


      • Mukavia kesätyöpaikkoja on näemmä ollut sinullakin. Ne olivat hyviä aikoja ne. ;))))


    • teinvarmaantyhmästi

      Voi pojat. Muistampa kauniin kevätpäivän kun mulle sanottiin että oon täys idiootti kun en sijoita Wincapitaan. Investointinerot sanoi että vilkuttavat mulle mersun ratista ja nauravat kun meen pyörällä töihin.

      • Kauniskevätpäivä

        "Muistampa kauniin kevätpäivän kun mulle sanottiin että oon täys idiootti."

        No oletko?


      • Puoliveltto

    • Siikajok

      Valtio korvaa WinCapita-petoksen uhreille heidän menetyksiään.

      Siikajokisen naisen on maksettava jokainen saamansa WinCapita-euro valtiolle. Korvauksien maksuun käytetään myös tätä summaa, jonka siikajokinen nainen joutuu palauttamaan.

      WinCapita-pyramidihuijauksessa 26 422 euroa tuottoa saaneen siikajokisen naisen on maksettava saamansa taloudellinen hyöty viimeistä euroa myöten valtiolle. Tähän ratkaisuun päätyi Rovaniemen hovioikeus.

      Vuonna 1958 syntynyt nainen vaati hovioikeudessa, että hänen maksettavakseen langetettua korvausta pitäisi kohtuullistaa ainakin hänen pääomatulosta maksamiensa verojen osalta. Hän maksoi niitä yli 7 500 euroa.

      http://www.raahenseutu.fi/uutiset/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe