Hovioikeus alensi rikoshyötynä menetettävää summaa Wincapita-jutussa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/hovioikeus-alensi-rikoshyotyna-menetettavaa-summaa-wincapita-jutussa/740857/
Rikoshyöty ja kohtuullistaminen
9
123
Vastaukset
- Ruma rilluma rilluma rei ja Hanski mun euroni vei
Sikäli kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että rikoshyödyn palauttamista olisi kohtuullistettu. Kyse oli siitä, että rikoshyöty oli laskettu liian suureksi ja hovioikeus vain tarkensi arviota rikoshyödyn suuruudesta, tämä meni vastaajan eduksi 7 tonnin verran.- sfsgfsgfshgsg
Eli rikoshyötynä menetettävää summaa kohtuullistettiin.
- YläJuomari
Kyllä, näin se on. Jos kohtuullistamista voidaan pitää voittona...
- KiitosMummo
YläJuomari kirjoitti:
Kyllä, näin se on. Jos kohtuullistamista voidaan pitää voittona...
7000 euroa on summana sama palkka, jonka minä sain kesäharjoittelussa jo joskus 70-luvun alussa fysiikan tehtailla. Yli- ja alitöitä sai tehdä niin paljon kuin halusi. Pistin kattilan huutamaan punaisena huonouttaan, sellua tuli ulos ovista ja ikkunoista ja työntekijät ja koneet pyysivät minulta armoa.
Kohtuullistamiset ovat pikkurahoja kaltaiselleni nerolle ja armottomalle työmiehelle.
- teinvarmaantyhmästi
Voi pojat. Muistampa kauniin kevätpäivän kun mulle sanottiin että oon täys idiootti kun en sijoita Wincapitaan. Investointinerot sanoi että vilkuttavat mulle mersun ratista ja nauravat kun meen pyörällä töihin.
- Kauniskevätpäivä
"Muistampa kauniin kevätpäivän kun mulle sanottiin että oon täys idiootti."
No oletko? - Puoliveltto
Ei ehkä ihan, mutta..
Fiksummat liittyivät ja pistivät rahansa Pattayan leidyboy paikkoihin kiinni ja nyt takoo miljoonia. Homot juhlii siellä, heillä on rahaa.
http://mvlehti.net/2016/08/21/pattayan-poliisi-pidatti-suomalaishomon-valokuvat-lauri-orlingista-ja-ladyboy-rakastajasta/
Tais sijoittajalle tulla ryppy rakkauteen.
- Siikajok
Valtio korvaa WinCapita-petoksen uhreille heidän menetyksiään.
Siikajokisen naisen on maksettava jokainen saamansa WinCapita-euro valtiolle. Korvauksien maksuun käytetään myös tätä summaa, jonka siikajokinen nainen joutuu palauttamaan.
WinCapita-pyramidihuijauksessa 26 422 euroa tuottoa saaneen siikajokisen naisen on maksettava saamansa taloudellinen hyöty viimeistä euroa myöten valtiolle. Tähän ratkaisuun päätyi Rovaniemen hovioikeus.
Vuonna 1958 syntynyt nainen vaati hovioikeudessa, että hänen maksettavakseen langetettua korvausta pitäisi kohtuullistaa ainakin hänen pääomatulosta maksamiensa verojen osalta. Hän maksoi niitä yli 7 500 euroa.
http://www.raahenseutu.fi/uutiset/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962