Rikoshyöty ja kohtuullistaminen

Rovaniemen-Markkinoilla

9

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Ruma rilluma rilluma rei ja Hanski mun euroni vei

Sikäli kyse ei kuitenkaan ollut siitä, että rikoshyödyn palauttamista olisi kohtuullistettu. Kyse oli siitä, että rikoshyöty oli laskettu liian suureksi ja hovioikeus vain tarkensi arviota rikoshyödyn suuruudesta, tämä meni vastaajan eduksi 7 tonnin verran.

• sfsgfsgfshgsg

Eli rikoshyötynä menetettävää summaa kohtuullistettiin.

• YläJuomari

Kyllä, näin se on. Jos kohtuullistamista voidaan pitää voittona...

• KiitosMummo
        YläJuomari kirjoitti:

Kyllä, näin se on. Jos kohtuullistamista voidaan pitää voittona...

7000 euroa on summana sama palkka, jonka minä sain kesäharjoittelussa jo joskus 70-luvun alussa fysiikan tehtailla. Yli- ja alitöitä sai tehdä niin paljon kuin halusi. Pistin kattilan huutamaan punaisena huonouttaan, sellua tuli ulos ovista ja ikkunoista ja työntekijät ja koneet pyysivät minulta armoa.

Kohtuullistamiset ovat pikkurahoja kaltaiselleni nerolle ja armottomalle työmiehelle.

• Mukavia kesätyöpaikkoja on näemmä ollut sinullakin. Ne olivat hyviä aikoja ne. ;))))

• teinvarmaantyhmästi

Voi pojat. Muistampa kauniin kevätpäivän kun mulle sanottiin että oon täys idiootti kun en sijoita Wincapitaan. Investointinerot sanoi että vilkuttavat mulle mersun ratista ja nauravat kun meen pyörällä töihin.

• Kauniskevätpäivä

"Muistampa kauniin kevätpäivän kun mulle sanottiin että oon täys idiootti."

No oletko?

• Puoliveltto

• Siikajok

Valtio korvaa WinCapita-petoksen uhreille heidän menetyksiään.

Siikajokisen naisen on maksettava jokainen saamansa WinCapita-euro valtiolle. Korvauksien maksuun käytetään myös tätä summaa, jonka siikajokinen nainen joutuu palauttamaan.

WinCapita-pyramidihuijauksessa 26 422 euroa tuottoa saaneen siikajokisen naisen on maksettava saamansa taloudellinen hyöty viimeistä euroa myöten valtiolle. Tähän ratkaisuun päätyi Rovaniemen hovioikeus.

Vuonna 1958 syntynyt nainen vaati hovioikeudessa, että hänen maksettavakseen langetettua korvausta pitäisi kohtuullistaa ainakin hänen pääomatulosta maksamiensa verojen osalta. Hän maksoi niitä yli 7 500 euroa.

http://www.raahenseutu.fi/uutiset/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      270
      17566
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      188
      12481
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6212
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      34
      5148
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      77
      5038
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      57
      4184
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3773
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3702
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      67
      3486
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3169
    Aihe