jcb/hytinlämmitys

Zetori61

Iltaa! Onkohan täällä tietoa mistä kannattaa alkaa purkamaan kun heitti tuuletin pelittämästä. sulakkeet kunnossa joten moottori varmaan palanut

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zetori61

kysymyksessä jcb 8080 -07

• En tunne kyseistä konetyyppiä niin tarkasti, mutta yleensä lämppärit ovat kaivinkoneissa penkin takana tai alla koteloituna ja usein kiusallisen työläitä saada käsille. Mulla voi tuurilla olla uutta moottoria.

• Zetori61

poistin penkin ja jos puhallin on penkin alla olevassa kotelossa on todella työläs purkaa esille. Täytyy ensi viikolla paneutua asiaan tarkemmin. Ollaan kuulolla jos sulla vaikka olis samanlainen joutilaana.

• Zetori61

No niin, nyt on tutkittu ja puhallin löytyi mutta moottorissa ei vikaa. Toimi oikein hyvin kun anto vähän virtaa. Nyt epäilen etuvastusta mutta mistähän semmoinen mahtaa löytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe