Mielettömän hyvä Saara Aalto ?? Onko ?

LontoossaKuuleeVai

Voittaako Saara Aalto?
Tuleeko hänestä suomalainen tähti, vaikka britit eivät äänestäisikään häntä?

49

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja-nyt-aaltoja-hep

      Kiitos illan nauruista :D

    • ent.siivoojaparka

      En niin kovin paljon ole häntä kuunnellut.
      Mielestäni hän on vähän ylikehuttu. Ei oikein ole laulaja minun mieleeni. Kunhan huutaa kimeällä äänellä ja kovaa. Paljon olen kuullut korkealta laulavia, joitten ääni tulee paljon vapaammin eikä noin pakoittamalla kuin Saara Aallolla.

    • Hyvinhän tuo laulaa mutta kun se ei oikein tunnu missään. Ei tee mieli enempää kuunnella.

    • ö-Öö

      Ei voita


      Kyse ei ole kilpailusta, kyse formaatista- Käsikirjoitettu juttu. Kuten kyllä kaiki muutkin "kilpiailut". Saara esillä lähinnä poliittisista syistä. Mitä ne, miettikööt, ketkä kykenee.

      Mä pidän Saarasta. Hieno soundi, ihan ok. musaa. Laaja äänialala ja hyvä tekniikka .Ulkonäkö nyt on, millanen on. Esiintyminen kans ihan ok, kaipaa lisää isoja keikkoja, mutta kokolaila kelvokasta touhua ollut. Kuitenkin on kokemusta isommista areenoista, sitä harvemmalla suomaöaisella artistilla edes on.

      Saara pääsi hienosti esiin kv-mediassakin, ainakin jonkinlainen ura tiedossa sillä saralla. Hah, hauska sanaleiki Saara ja sarka.

      Tulee tykkiä kamaa kai parin piisin verran. Tämä Tina Turner-jutska ja sitten joku muu, ehkä. Saara ei ehkä voita kilpailua, mutta teki pirulauta naisen työn, osallisustuessaan.

      Ja seuraavaksi hunksi ztraadille :DDD

      =DW=

    • RealistiN

      Liian korkeat korot romukoppaan ja tuska-ilmeen tilalle hymy, niin johan tulee enemmän tykkääjiä.
      Loputtoman pitkillä reisillä puupökkelömäisesti liikkuminen kera tuskaisin ilmein ei voittoa tuo, mutta kaunis hymy ja sulava jammailu voisi sitä edesauttaa.

      X-Factor on viihdeohjelma eikä laulukilpailu, joten pelkällä laulamisella ei sieltä voitto irtoa.

    • Yleisön pyynnöstä
      -
      Tina Turner-kopsu ei toiminut alkuunkaan.
      Kuten muutkin ovat yodenneet, Aalto laulaa kauniisti, vaan ilman tunnetta.
      Hänestä voi todeta että kunhan laulu-robotit kehittyvät, nais-robotit lauiluvat juuri kuin Aalto.
      Saara on valitettavasti vain ilmiö.
      Mutta kuten aina, pyllyllä ja rinnoilla saa paljon aikaan viihteessä.
      Elo-kuvan puolellahan niillä pärjäävät hintit.
      -
      Oletteko huomanneet?
      Suomessa valmistui ensimmäinen terveys-Peruna-sato.
      Perunat palaavat 1940-luvulle.

      H.

      • Ei yode vaan tode

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Ei yode vaan tode

        H.

        lauiluvat

        Siis laulavat

        H.


    • Ei voita, siellä on niin paljon muita hyviä, parempia, ilmiömäisiä. Eikä se myöskään ainakaan mun vastaanottoa muuta.

      Saara Aalto sopisi paremmin sellaiseksi disney-prinsessaksi, johon hän itsekin haluaa. Johonkin musikaaliin, missä voi pelkästään esittää, koska tekniikkaa ja ääniskaalaa hällä riittää.

      Mutta tunnepuoli jää aina vajaaksi. Se biisi minkä hän laulaa, tuntuu aina näyteltynä, ei mene sydämeen asti. Sekin on taito joka joillain vain on, kuten Suvi Teräsniska, ja toisilla ei ole ollenkaan. Laura Voutilainen on samantyyppinen laulaja, sopii teatteriin, mutta ei konserttiin.

      Mutta tämä on vain mun mielipide.

      • "humps"

        Ei ole.
        On tarpeeton kopio minun kommentistani.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "humps"

        Ei ole.
        On tarpeeton kopio minun kommentistani.

        H.

        No olisit kirjoittanut kerralla tyhjentävästi, niin mun ei ois tarvinnut selventää sun ajatusta.

        Säkään sen parempi tunteiden tulkki kuin Saarakaan, näyttelet vaan, mokoma robotti.


    • korppis11

      Katsoin eilen illalla ekakertaa muutamia pätkiä Saaran lauluista. Hän on mahtava laulaja, hyvä esiintyjä, en tiedä, mutta joku pikku juttu hiertää. Katsoin juuri eilisen esiintymisen, tunsin taas sen voiman, joka veti mukaan, mutta taas joku äänen sävy ei mennyt mielestäni nappiin. Soisin kuitenkin hänen voittavan. En ole seurannut muita osallistujia, joten en tiedä heistä mitään.

    • Konemainen laulaja, vahanukke. Tuo esille nyt niin muodissaolevaa kirkumista, laulajilla (nykyään myös opettajilla) Kauniissa silmissä ja suussa soisi näkyvän myös tunteet, muutenkin hän on kaunotar. Vasta kun kaikki muu tulee "selkärangasta" voi esitykseen saada myös tunnetta, jos sitä on antaa. Musiikki on hänen tulevaisuutensa 😌

      • "Reeta3"

        On tarpeeton kopio minun kommentistani.

        H


      • Hunksz
        Nyt kyllä natsaa meillä hyvin mielipide Saara-arviossa, osin 😌


      • Reeta3 kirjoitti:

        Hunksz
        Nyt kyllä natsaa meillä hyvin mielipide Saara-arviossa, osin 😌

        "Reeta3"

        Niin, paitsi että ainakaan minun ei tarvitse kopiointia hävetä.

        H.


      • Hunksz
        Eikä minun, en lukenut juttuasi, jos olisin lukenut, olisin silti kirjoittanut vapaasti mielipiteeni 😌


      • raivostuttavaäijä
        hunksz kirjoitti:

        "Reeta3"

        On tarpeeton kopio minun kommentistani.

        H

        olet tarpeeton omien runoketjujesi ulkopuolella. Pysy siellä.


    • kesi.vä

      Mulla on suosikkina yks miespuolinen. En tykännyt Saaran esityksistä VOF-ohjelmassa. Mutta mikäs mä nyt olen arvioimaan, korvatkin kuulevat sitä mitä haluavat.

      • Lorenaa

        Ikävä jälleen huomata yksi suomalaisten perusluonteesta on "KATEUS". EI pidä kateudelle antaa valtaa, vaikka kuinka kadehdittaisi miltei tuntemattomuudesta
        X Factor UK areenalle hypännyttä - siis mukaan päässyttä_ suomalaista Saara Aaltoa. Kuinkahan suun nyt panee entinen kihlattu evp tangokuningas, muistan hän ei ollut tyytyväinen Saaraan, Tunnusti kuitenkin netissä "Saaralla on mahtavan hyvä ääni!"

        Ymmärrän hyvin kateuden, kun Saara on itse tiensä raivannut omilla avuillaan laulajan uralla eteenpäin. Hänen ääni, esiintyminen kaikella tavalla on niin korkeaa luokkaa, etten pysty kokonaisvaltaisesti hänen esityksiä arvostelemaan.

        Hänen olemuksessa, voi olla joitakin henkilöitä närkästyttävä ominaisuus, sanon vain kuka meistä sitten on täydellinen? Poikapari X factor kisasta sai lähdöt jonkin kärhämän vuoksi, he sanoivat Saaran esityksistä puuttuu tunnetta!!!!!!!!??????.
        Heillä sitä oli kun kisassa meni tappeluksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=403aY1BQTIA

        Puvustuksestakin suomalaiset ovat löytäneet huomautettavaa. Saara on siro vartaloinen nuori. Hänelle sopii hyvin puvustus joka esityksissä on hyvin kauniisti
        esille tulevat, jalat ovat pop. Lyhyet muodikkaat asusteet pukevat häntä paremmin kuin mikään pitkä mummomallin laahusmekko.

        Saara on yksinkertaisesti niin hyvä lahjakas laulaja, jo siinä että hän on päässyt kisaan mukaan. Mitä ihmettä, monien kadehtijoiden harmiksi vielä menestystä seuraa esityksien jälkeen. Mihin ehtii vielä elämän tiellä.

        Haikeaa on youtubesta kuunnella Teemu Roivainen - Saara Aalto esitystä Sydämesi tyhjä huone. Paljon on vettä virrannut Oulun joessa esityksen jälkeen.

        Toivon onnea, menestystä Saaralle kisassa ja elämässä.
        L.


    • Heikunkeikku

      Saaran ääni venyy musikaalisiin kiemuroihin, solmuun, ylläälle ja allaalle.
      Äänihuulet lepattavat hallitusti ja ääni huulista pulpahtaa taidokkaasti.
      Saara on hyvin rohkea ja päättäväinen nainen. Oikea sisupussi etten sano ja taidan sanoakin: Saara, sisupussi sussiunakkoon.
      .
      En usko kuitenkaan, että Saara voittaa. Taso kilpailussa todella korkea ja moni on parempia esiintyjiä.
      Kukako voittaa? On monta tyyppiä, jotka voivat voiton vetästä, mutta minä tykkään todella paljon tästä naisesta. Ihan kamalan hyvä:
      Elikkä tämä voi voittaa:
      https://www.youtube.com/watch?v=v9ENjhGoscc

      • toivonhyväävaan

        Taso kilpailussa on surkea. Saara on esiintyjien vanhin ja kokenein.
        Jos Saara voittaa niin tekeekö kilpailijat protestin Suomesta tulleille äänille.
        Jos Saara ei voita niin minkä protestin hän tällä kertaa tekee?


    • Hehkutusjäännös

      Oli kaiken huippu tuo Suomen median kouhkaaminen Saaran "huippuesityksestä". Sharon Osbournen siipimiehenä ja valinnan apuna toiminut Robbie Williams oli median mukaan kehunut, ylistänyt, jopa "hehkuttanut" Saaran esitystä. Mediat suorastaan kilpailivat siitä kuka parhaimmat kehut Robbien suuhun laittaa!

      No, mitä Robbie sitten oikeasti sanoi? Robbie Williams: "Pidin hänen tyylistään ja luonteestaan. Ongelma on siinä, että tämä on muutakin kuin laulukilpailu. Pitkästyin vähän esityksen aikana (n. 1min.!)".

      Sharon "Et siis pitänyt". Robbie "En"! Ja sanoi sen niin, ettei jäänyt kenellekään epäselväksi! Että sellaiset "hehkutukset" Robbie Williamsilta! Saara itsekin Enbuske, Veitola, Salminen Show´ssa selitteli, miksi joutui pudotukseen, vaikka Robbiekin oli niiiin tykännyt! Tziisus!

      • Robbie on itse mestari luomaan tunnelman, vaikka yleisöä olisi puoli maailmaa. Hän on ainutlaatuinen, ihana esittäjä, kumpa tulisi konserttinsa taas joskus...❤️


    • Hehkutusjäännös

      Kieltämättä Saara osaa laulaa. Hänellä on hyvä ääni ja laaja ääniala. Hän on kiistatta myös yksi parhaita "kuivin silmin itkijöitä" Suomen viihdeteollisuudessa. Tulee hakematta mieleen tässä asiassa vertaisensa; Paula Koivuniemi. Molemmilla on tarvetta esittää, että tunne-elämää löytyy vaikka muille jakaa, mutta katsojaa ei tavoiteta. Kaikki näyttää, etenkin haastatteluissa, esitykseltä ja päälleliimatulta.

      Tästä puutteellisesta tunneilmaisusta voi olla seurauksensa. Paulalla tuo seuraus on kerran keksitty mutta aina käytetty "seksikäs" matalan rekisterin viljely kaikissa esityksissä. Se saa kaiken kuulostamaan samalta. Ennen kaikkea joululauluja kirkossa laulettaessa se kuulostaa tavattoman ja tahattoman koomiselta!

      Tunneilmaisussa voisi vertailukohdaksi ottaa Katri Helenan, jonka tunneilmaisu on tasapainosta ja uskottavaa, niin esiintyessä kuin haastatteluissakin. Katsojalle ei tule kiusaantunut tai vieraantunut olo. Ääriesimerkkinä voisi puolestaan mainita Anita Hirvosen, jonka haastattelut ovat usein ylitsevuotavan tunteikkaita, mutta siitä huolimatta aitoja ja uskottavia. Joskin tällaiselle tunneilmaisuultaan köyhemmälle hämäläiselle myös jossain määrin kiusallisia.

    • hmphy

      Jaa, ei HALUA tulla enää Suomeen, miksi?

      "Kun menet takaisin kotimaahasi, olet kuin joku supertähti. Olet Suomessa kuin joku Madonna tai Britney Spears, juontaja epäilee.

      Enpä tiedä, sillä ollut nyt ollut viime aikoina täällä (Britanniassa) enkä halua mennä takaisin Suomeen, Saara vastaa".

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2016101822480408_vi.shtml

    • mittatäysi

      Todellinen pyrkyri. Tuodaan vanhemmat julkisuuteen ja nyt sitten velikin. Eikö täällä muita ole, kuin tuota Aallon sakkia. En ole kuunnellut Aallon lauluja, kuin puoli minuuttia, joka sekin oli liikaa. Sellaista rääkymistä ei kestä kukaan.
      Kyllä mitta on täysi, joka päivä jossain lehdessä Saara Aalto teki sitä ja sitä, lisää juttua saa sen lesboudesta, joka on sairasta.

      • Näppylät

        Ärsytti sen kerjääminen, halusi että joku muu kustantaa sen vanhempien matkat Lontooseen. Molemmat vanhemmat työssä käyviä ihmisiä, niin nämäkö köyhiä?


    • Minä olen yrittänyt, periaatteesta, lämmetä Saara Aallolle, sulasta isänmaallisuudestani. Kaunis neito, hyvä ja kantava ääni, laaja rekisteri ja paljon pokkaa.
      Mutta?

      • "Paloma.se.co"

        Outoa että lesbot eivät ole vaatineet Saaran huuliin lisää täytettä.
        Äänensäkään kun ei ole kaksinen.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Outoa että lesbot eivät ole vaatineet Saaran huuliin lisää täytettä.
        Äänensäkään kun ei ole kaksinen.

        H.

        Onko Saara vielä sitäkin?
        Mä en ole, mutta tykkään että kapeat huulet ovat kauniit.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Onko Saara vielä sitäkin?
        Mä en ole, mutta tykkään että kapeat huulet ovat kauniit.

        "Paloma.se.co"

        Minulla olisi kittiä huulillesi...
        Hyi, väärä riimi :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minulla olisi kittiä huulillesi...
        Hyi, väärä riimi :)

        H.

        steroideja minulle kaupittelet?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        steroideja minulle kaupittelet?

        "Paloma.se.co"

        Akkurat!

        Luv

        H.


    • juupapp

      Ei kovin kaunis nainen, äksyn näköinen.

    • Nyt on Korpin sydän valloitettu, ihana Saara. Eilisen illan esitys oli napakymppia.

    • Jaa. Olkoon sitten: mielettömän hyvä. Ääni kantaa ja riittää, mutta hän on onnettoman jäykkä. Pää toimii erillään kropasta, toisin kuin vaikka hotellisiivoojalla ja tiskaaja/tarjolijalla, nimiä en painanut mieleeni, kun yhden jakson katselin tätä kisaa.
      Ihmettelin median hehkutusta tuomarien kehuista Saaralle. Katsomani perusteeella he kehuivat kaikki melkein kaikkia.
      Siinä jaksossa minkä katsoin, Saaran asuvalinta oli täysin epäonnistunut. Hänestä haluttiin tehdä seksikäs, mikä teki epäaidon vaikutelman. Selkeä, luonnollisuutta korostava asuvalinta olisi ollut paremmin paikallaan hänelle.

    • kesi.vä

      On se hienoo, että Suomestakin löytyy tuollaisia "paketteja".
      En tiedä hänen hyvyydestään hölkäsen pöläystä, mutta onhan noita Adam Lambertteja, jotka elättävät itsensä ja patsastelevat parrasvaloissa, miksei siis Saarakin. Toivon, että hän saa sitä mitä hakee.

    • Hyväsaara

      Oikein hyvä. Liian hyvä Suomeen. Suomalaiset tykkää enmmän katrihelenasta ja muista tunteeseen vetoavista ruikuttajista. Slaavilainen musiikkimaku rulettaa Suomessa. Aika harva ihminen pytyisi samaan.

    • Sointivärisyvyystjs

      Ei ehkä pitäisi sanoa mitään, koska ihan hyvä hän on, reipas ja rohkea ja laulaakin puhtaasti ja hyvin. Toivotaan hänelle hyvää menestystä ja onnea, toivottavasti saa kaiken sen mitä halajaa.

      En katsellut linnan juhlia tänä(kään) vuonna kokonaan mutta jostain lopusta kun linnan 'orkka' muuttui pienemmäksi ja jammaavammaksi. Ihan hyvinhän senkin solisti lauloi. Mutta ...

      Aikoja sitten yksi ihminen sanoi meitsille, että hyviä ja osaavia laulajia on paljon (totta) ja nykypäivänä heitä on entistä enemmän kun musiikillisiin aiheisiin kouluttaudutaan lapsesta asti. Mutta monelta uupuu "se jokin", hänen mielestään minulla on 'se'.

    • Mitä olen vilkaissut ohjelmaa. Taso ei ole kovin korkea joten Saaralla suht hyvänä on mahdollisuuksia jopa voittaa. Mielestäni ei mitenkään vakavastiotettava kisa, vaan lähinnä sirkusta ja suunsoittoa. Mutta tämähän on ainoastaan minun mielipiteeni 😁

      • leuhkat.eväät

        harmi ettet osallistunut kisaan. Olisi varmaankin taso parantunut roimasti ansiostasi!


    • Ei voitto ole tärkeä, kun on jo hyväksi laulajaksi todettu, eli Saara on stara.

      • sunnuntaina.ratkeaa

        Saarahan sanoi jossain haastattelussa että on jo voittanut paljon kun pääsee isolle areeenalle esiintymään.


    • Pidän hänen esityksistään, esittää tunteella ja se riittää tälle peukuttajalle.
      Rohkea nuori kaunis nainen.
      Toivon tosi, tosi sydämestäni, että voittaa,

    • En nyt lue ketjua-
      Saara Aalto on jo tähti, hän on täysverinen esiintyjä- karismaattinen ja ollut lavalla esim Jose Carreras´n kanssa Kiinassa ym
      Hän on ollut nyt muuntautmiskykyinen rankassa kisassa ja kovassa seurassa.
      Toivon todella, että hän voittaa, kun tuossa vaiheessa ollaan- hienoa.....

      • "kawe"

        Kuten aina, minä luen kaiken.
        -
        Mitä mieltä olet, joko Saara alkaa vastata yhtä ralli-kuskiamme.
        Sillee kansain-välisenä Suomi-kuvana?
        -
        Vai alkaako kohta tähden-lennon loppu-vaihe.

        H.


      • bataatti-
        hunksz kirjoitti:

        "kawe"

        Kuten aina, minä luen kaiken.
        -
        Mitä mieltä olet, joko Saara alkaa vastata yhtä ralli-kuskiamme.
        Sillee kansain-välisenä Suomi-kuvana?
        -
        Vai alkaako kohta tähden-lennon loppu-vaihe.

        H.

        Todella harkitsematon kommentti hukszilta, ei voi muuta odotaa.


    • hunksz
      Ei ala muistuttamaan rallikuskia--- enkä halua uskoa myöskään tähdenlentoon. Kyllä Saara Aalto on tähtiainesta - vertaisin jopa Celin Dionín kaltaiseen poweriin äänen osalta. Lavakarismasta en osaa sanoa mitään, keskityin ääneen.
      Hänen henkilökohtaisesta elämästä tietysti jokainen voi olla mitä mieltä vain, mutta todella yllätyin Teemu Roivaisen vaihtumisesta naissuhteeseen. Hyvin henkilökohtaisesta asiasta kyse, eli saa olla oma itsensä - seuraan/arvostan häntä taiteilijana. Onnea loppukisaan Saara!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe