Hitto miten kävi. Opel Recordini leikkasi kiinni. Melkonen pamahdus kävi ja savua tuli ainakin kaks kertaa enemään, kui normaali ajossa. Mitäs nyt sitten?
Leikkasi kiinni
7
74
Vastaukset
- Onjoaika
Päästä rekordi haudan lepoon.
- taahrap
Menikö paskat housuun?
- Opelmiäs
No meni! Eikä lähteny pyykissä puhtaiks. Opel meni paaliin.
- ei.ne.vaan.kestä
Aika erikoista. Melko uudenkarhea ja laadukas peli kuitenkin ollut aloittajalla alla. Siis uudenkarhea ja laadukas ooppeliksi.
- Paaliinvaan
Mulla meinas 2000 Opel Corsa B leikata ja se valutti öljyt pihalle juuri, kun olimme päässeet parkkipaikalle. No ei se mitään ja saimme se myytyä. Ja Hjyvä niin:D
- mastermechanic
Älä huoli, se oli vain ohjaustehostaja joka leikkasi kiinni. savu on palaneesta hihnasta. Ei kun purkaamosta viidellä kympillä ehjä tehostaja ja uusi remmi paikoilleen. Rekord on taas kuin uusi.
- vivavauhxall
Leikkaahan se kiinni, kun ei ole öljynpaineita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043