Astraalimatkoista

yoyo

Viime yönä koin erilaisen kehosta irtaantumisen. Ensin tuli vasemmassa korvassa kuuluva siritys ja "tärinä", sitten aloin hitaasti havannoimaan ympäristöäni ja näkemään, kuin sumun läpi erottaen, "sähköä", yksi oli kuin pieni salama ja sen lähellä "sähköpallo" josta lähti myös säteilemällä "sähköä". Tunsin ympärilläni suurta avaruutta ja selkeyttä, puhtautta ja kirkkautta vaikka olikin hämärää. Pyörin aika vinhasti selälläni ympäri, siis niin että välillä tuntui että pää oli jalkopäässä ja välillä pääpuolessa. Se tuntui jopa epämiellyttävältä ja halusin sen loppuvan, jolloin välittömästi siirryin selälläni maaten vieressä nukkuvan mieheni yläpuolelle. Sisälleni tuli samalla ahdistava ja syvän surullinen tunne siitä että lapseni jäisi yksin ja ilmeisestikin panikoin sen tunteen vuoksi. Tunsin että yritin sanoa jotain jotta mieheni olisi "herättänyt" fyysisen kehoni, mutta ilmeisesti jonkinlaisen unihalvauksen vuoksi en kyennyt liikuttamaan huuliani ja samalla olinkin sitten takaisin kehossani ja tiedostin taas kaiken normaalisti. Yöllä nukuin heräten monta kertaa, mutta tunsin onnellisuutta kokoajan. Samoin aamulla tunsin ja tunnen vieläkin ihmeellistä onnen tunnetta. Samalla olen pettynyt itseeni että keskeytin kokemuksen. Ihmeellistä on myös se että se selkeys, puhtaus ja kirkkaus jota tunsin oli kuin olisin ollut kristallinkirkkaassa vedessä ja nyt kun olen "valveilla" on kuin olisin sameassa vedessä... Vastaavanlainen ero... Ihmisiä katson aivan uudella silmällä, kuin kuoria joiden sisällä asustaa sielu. Ja se kuori on oikeastaan aivan yhdentekevä. Se on vain sen sielun väliaikainen asunto.. Toivon kokemuksen uusiutuvan mahdollisimman pian, jotta saan jatkaa siitä mihin nyt jäin, etten keskeytä sitä vaan jatkan eteenpäin.
Kertokaa te, joilla on vastaavia kokemuksia, onko teilläkin ollut tuollaista vinhaa pyörimistä ja pohjatonta surun tai epätoivon tunnetta kokemuksen aikana? Millaisia kokemuksia teillä on ollut?

14

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcel 1

      Niin... anna mennä vain. Henki ei irtoa kehosta lopullisesti enenkuin Sielu niin määrää. Ei siinä mitään pelättävää ole. Päinvastoin.
      Nuo sirinät ovat tuttuja ja johtuvat siitä, että tietoisuutesi vaihtaa värähtelytaajuutta.

      Ajatuksesi ohjaa lentoasi, eikä ole paikkaa jonne et voisi siirtyä. Takaisin pääset heti kun niin ajattelet, tai jos kehosi liikahtaa, jolloin tuntoaistisi kertoo tietoisuudellesi minne se kuuluu tässä fyysisessä maailmassa.

      Hauskoja matkoja.

      • Lehmänveljes

        mistä taajudesta se vaihtaa ja mihin ,


      • Marcel 1
        Lehmänveljes kirjoitti:

        mistä taajudesta se vaihtaa ja mihin ,

        Fyysisen olevaisuuden ilmenemisen värähtelytaajuudelta astraalitason (tai miksi sitä kukin nimittääkään) taajuudelle.

        Ja kyllän sitä sitten ajassakin voi liikkua eteen tai taakse, tai jopa rinnakkaiselämiin.


    • Sea

      Tämä ei nyt varsinaisesti liity tähän kysymykseesi, mutta minua kiinnistaa tietää siitä sirityksestä. Eräänä iltana kävin yöpuulle, en ollut vielä unessa, mutta muuten olo oli hyvin rauhallinen. Kuulin merkillistä siritystä ja kun katsoin äänen suuntaan, näin vaalean ikäänkuin sädekeheän joka hetken liikkui ennen kuin katosi. Olen miettinyt mikä tuo oli, oliko se henki rajan takaa, vai jonkinlaisella astraalimatkalla oleva elossa oleva tuttavani?

      • yoyo

        Muuta en osaa sirinästä kertoa muutakuin että se kuului vasemmassa korvassa ja ääni oli aika kova tai pistävä siritys. Ne valot tai "sähkö" jotka näin taas olivat lähes katonrajassa sänkyni päädyssä. Missään vaiheessa en kääntänyt päätäni tai liikuttanut itseäni siis fyysisesti. En esimerkiksi nähnyt itseäni ulkoapäin koska olin jatkuvasti selälläni.
        Silloinkin kun yritin sanoa jotain "herätäkseni" tilasta, niin jälkeenpäin oli leukaperät siitä korvin alapuolelta kipeänä aivan kuin olisi tehnyt kovastikin töitä saadakseen jotain sanotuksi. Vaikea selittää.. ehkä joku ymmärtää ja osaa selittää paremmin.. :/


    • halukas

      Miten voi irtautua ruumiistaan? Haluaisin kokeilla... luulen että olen joskus tehnyt niin unessa... haluaisin todella oppia tämän taidon.

    • iiru.

      eli on kaksi kertaa ollut samansuuntaista kokemusta. kirjoitin ne tuonne wicca-osion puolelle jättämääsi topicciin, jos kiinnostaa.

    • Selittäjä

      Ensinäkin, kaikki näkemäsi ja kokemasi oli unta. Minä tuskin olen paras ihminen tätä asiaa selkeästi esittämään, mutta aion yrittää. ;

      Esinäkin suosittelen, että luet huolella ainakin nämä: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/kehostapoistumiskokemus.html

      Lisäksi suosittelen, että tutustut selkouniin, jotka tunnetaan myös nimellä lucid-unet sekä selväunet. Selkouni on nimittäin uni, jossa unen näkijä tiedostaa näkevänsä unta ja tällöin hän voi tehdä unessa mitä vain. Selkouni voi näyttää aivan aivan samalta kuin todellisuus ja aistit toimivat samoin kuin valveilla, ellei jopa paremmin. Hauskin asia on se, että fysiikan lait eivät yleensä päde. Eli vain mielikuvitus on rajana.

      Selkouni voi alkaa kahdella eri tavalla:
      1.DILD(Dream Initiated Lucid Dream):
      Tavallinen uni voi muuttua selkouneksi, kun unen näkijä tajuaa kesken unen olevansa unessa. Tätä tapaa kutsutaan DILD:ksi
      2.WILD (Wake Initiated Lucid Dream). WILD perustuu siihen, että uneen nukahdetaan tietoisena, jolloin ruumis nukahtaa, mutta aivot eivät. Ensin täytyy tosin nukkua ainakin 1,5 tuntia, koska vasta silloin alkaa ensimmäinen REM-sykli, jonka aikana ihminen näkee unta.
      Luulen, että sinulle on käynyt juuri näin. WILD:ssä kuuluu juuri ennen nukahtamista jonkinlainen ääni, joka on yleensä melko "säikäyttävä" tai "ahdistava", mutta se on jo unta. WILD:n aika voi myös kokea ruumiista irtaumisen tunteen, jolloin ilmenee myös tärinää, mutta sekin on vain unta. Täillöin voi myös nähdä oman ruumiinsa sängyllä nukkumassa. Ja jos onnistuu WILD:ssä, niin silloin saa yleensä erittäin hyvälaatuisen selkounen, jolloin kaikki tosiaan näyttää siltä, kuin hereillä ollessa.

      Kannattaa lukea myös tämä: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/selvauni.html

      Tulipa pitkä juttu. Toivottavasti tästä oli apua!

      • Marcel 1

        ...mutta selkouni on aivan eri asia, kuin kehosta irtautuminen.
        Et voi nähdä selkounta, joka kuvaa todellista reaaliaikaista maailmaa. Uni on aina unta, ei yksi yhteen fyysisen maailman tapahtumien kanssa.

        Aiemmin kerroin esimerkin, jossa kehostapoistumisen aikana olin seurannut tuttavani puuhailuja, sekä kertonut jalkeenpäin hänelle mitä hän oli tehnyt ja sanonut. Kaikki täsmäsi ja hän oli tietysti hämmästynyt.

        Näin ei minkäänlaisessa unessa voi tapahtua.


      • Selittäjä
        Marcel 1 kirjoitti:

        ...mutta selkouni on aivan eri asia, kuin kehosta irtautuminen.
        Et voi nähdä selkounta, joka kuvaa todellista reaaliaikaista maailmaa. Uni on aina unta, ei yksi yhteen fyysisen maailman tapahtumien kanssa.

        Aiemmin kerroin esimerkin, jossa kehostapoistumisen aikana olin seurannut tuttavani puuhailuja, sekä kertonut jalkeenpäin hänelle mitä hän oli tehnyt ja sanonut. Kaikki täsmäsi ja hän oli tietysti hämmästynyt.

        Näin ei minkäänlaisessa unessa voi tapahtua.

        Kyllä minä tidän, että selkouni on vain unta, niinhän minä itsekin sanoin edellisessä vietissäni.

        Mutta jos sinulla todella on tällainen "taito", niin sittenhän sinua odottaa jossakin huikeat rahasummat, kunhan vai menet kokeeseen, jossa näytät "taitosi". Eihän sinun tarvitsisi tuskin muuta kuin hakea joku tunnusluku lukitusta ja vartioidusta huoneesta. En usko, että kukaan olisi ainakaan aikaisemmissa kokeissa onnistunut todistamaan sitä, että olisi oikeasti irrottautunut kehostaan ja lähtenyt seikkailemaan, vai miksi tiedotusvälineissä ei ole puhuttu tästä.(?)

        Selkounet on sen sijaan pystytty todistamaan tieteellisesti todeksi.


      • yoyo
        Selittäjä kirjoitti:

        Kyllä minä tidän, että selkouni on vain unta, niinhän minä itsekin sanoin edellisessä vietissäni.

        Mutta jos sinulla todella on tällainen "taito", niin sittenhän sinua odottaa jossakin huikeat rahasummat, kunhan vai menet kokeeseen, jossa näytät "taitosi". Eihän sinun tarvitsisi tuskin muuta kuin hakea joku tunnusluku lukitusta ja vartioidusta huoneesta. En usko, että kukaan olisi ainakaan aikaisemmissa kokeissa onnistunut todistamaan sitä, että olisi oikeasti irrottautunut kehostaan ja lähtenyt seikkailemaan, vai miksi tiedotusvälineissä ei ole puhuttu tästä.(?)

        Selkounet on sen sijaan pystytty todistamaan tieteellisesti todeksi.

        Miksi ihmeessä pitäisi aina kaikkien olla "huikeiden rahasummien" perässä? Sekö on sinun elämäsi tarkoitus..? Eikö jotain voi tehdä ilman että aina siitä on saatava suurin mahdollinen taloudellinen hyöty? Omituinen suppea ja materiaalinen ajattelutapa...


      • Selittäjä
        yoyo kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitäisi aina kaikkien olla "huikeiden rahasummien" perässä? Sekö on sinun elämäsi tarkoitus..? Eikö jotain voi tehdä ilman että aina siitä on saatava suurin mahdollinen taloudellinen hyöty? Omituinen suppea ja materiaalinen ajattelutapa...

        Takerrut turhaan mokomaan mainintaan. Eikös tässä ollut tarkoitus puhua astraalimatkoista? Mutta pahoittelen kovasti, jos materiaalinen ajattelutapani haittaa sinua. Rahan ympärillähän tämä maailma pyörii...

        Tarkoituksenani oli vain ottaa puheeksi ruumiista irtautumisen tieteellinen todistaminen. Nyt saatat ajatella, että miksi kaikki pitäisi todistaa tieteellisesti, mutta jos se kerran on mahdollista, niin miksikäs ei?

        En minä sitä tarkoita, että se todistaminen pitäisi tehdä dollarin kuvat silmissä, vaan ehkä ennemminkin tiedettä ajatellen.

        Toivottavasti tieteestä puhuminen ei ole liian materialistista.


      • Anonyymi
        Selittäjä kirjoitti:

        Takerrut turhaan mokomaan mainintaan. Eikös tässä ollut tarkoitus puhua astraalimatkoista? Mutta pahoittelen kovasti, jos materiaalinen ajattelutapani haittaa sinua. Rahan ympärillähän tämä maailma pyörii...

        Tarkoituksenani oli vain ottaa puheeksi ruumiista irtautumisen tieteellinen todistaminen. Nyt saatat ajatella, että miksi kaikki pitäisi todistaa tieteellisesti, mutta jos se kerran on mahdollista, niin miksikäs ei?

        En minä sitä tarkoita, että se todistaminen pitäisi tehdä dollarin kuvat silmissä, vaan ehkä ennemminkin tiedettä ajatellen.

        Toivottavasti tieteestä puhuminen ei ole liian materialistista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18202185/kehosta-irtautumisen-kokemukset--astraalimaailma--varoitus-


        Onko astraalimaailma olemassa? Monet ihmiset puhuvat siellä olemisesta, onko se todellinen vai unen muoto?


    • Monilla menee tässä yhteydessä helposti kaksi asiaa sekaisin, unennäkö jossa vaikutetaan unen tapahtumiin, ja ruumiista irtautuminen jossa sielu siirtyy muualla ja palaa kehoon takaisin. Itselläni kokemusta enemmän tästä jälkimmäisestä. Erittäin vaikuttava kokemus, mutta itse en ole kummastakaan noista erityisen kiinnostunut. Lähinnä vaan kuului kokeilla noita asioita ja sillä selvä.. kuka tykkää näitä harrastaa niin siitä vaan, ei vain ole oikein minun juttuni.

      Eräs seikka jota moni ei tiedä, et ole koskaan yksin kun lähdet matkalle kehostasi. Kehoasi ei voi jättää ilman vartiointia, joku muu ottaisi sen käyttöönsä aika nopeasti. Et pysty jättämään kehoasi itse. Siellä on paikalla joku muu joka auttaa siinä.

      Ja esimerkiksi koomasta yllättäen herännyt henkilö, tai siis sielu, ei välttämättä ole se sama joka koomaan meni, muistoja voi ehkä olla tallella rajoitetusti, mutta persoona saattaa olla muuttunut (selitetään aivovauriolla jne.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe