Meillä on kerrostalon pieni keittiö kokoa 3x3 metriä.
Siihen tulisi kahdelle sivulle kaappeja eli sellainen L-muotoinen.
Paljonkohan tuollaiset kaapistot maksaa ns. alkaen perusovilla ja tasoilla.
Ei siis luksusta vaan peruskäytännöllistä.
Pienen keittiön hinta?
4
100
Vastaukset
- 100-monta
Käytä hakua, noin hintoja löytyy satoja !
http://www.pingstate.nu/foorumi/273602 - Tekijät
noin 2000€
- tuuityoorselv
Kaks donaa kuullostaa oikealta - itse asensin mökille lähes vastaavan eli itsekasattuna ja -asennettuna maksoi suunnilleen sen.
Toki, jos tarvitsee asennuspalvelua niin hinta nousee jonkin verran. - 5_tonnia
Halvimmat ikean kalusteet 2000€ (ei sisällä uunia, liettä ja liesituuletinta), asennus 1000€, lisäksi tulee muitakin kustannuksia. Asbestikartoitus tullut tänä vuonna pakolliseksi, vanhojen kalusteiden purku, sähkömies, putkimies, laatoitustyöt jne. Kyllä varmasti 5 tonnia menee jos asbestia ei löydy eikä tarvitse tehdä asbestin purkutöitä, jota ilman ei voi edes kaappia porata seinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882