eli kyselin tuolla aikaisemmin miten saisin menkkavuodot vähenemään ja yksi kertoi käyttävänsä lääkettä nimeltä caprilon, joka on verenhyydyttämiseen tarkoitettu valmiste.
onko jollain muullakin sen käytöstä kokemuksia? tuleeko mitään haitallisia sivuvaikutuksia yms?
kiitos :)
caprilon
4
4264
Vastaukset
- Rallis
kannattaiskohan mennä kuule lekuriin?
pillereillä ainakin saa menkat kuriin..
mutta ehkei kannata miltään pimeiltämarkkinoilta ostella mitään verenhyydytyslääkkeitä! tapat vielä itsesi!ja sehän ei ilmeisesti ole tarkoitus! =) - Inga
Minä täällä taas. Minulla ei ole ollut sivuvaikutuksia. Eikä kyse ole "pimeistälääkkeistä".
Olen saanut lääkkeeni lääkäriltä.
Caprilon
Reseptivalmiste
Markkinoija:
Oy Leiras Finland Ab
Lääkemuodot:
Tabletti, jossa on vaikuttavaa ainetta 500 milligrammaa. Lisäksi lääkettä saa laskimoon pistettävänä ruiskeena.
Vaikuttavat aineet:
Traneksaamihappo.
Käyttötarkoitus:
Valmistetta käytetään silloin, kun elimistö purkaa verenvuodon yhteydessä syntynyttä hyytymää niin kiihkeästi, että vuoto alkaa uudelleen. Normaalisti hyytymä sulaa pois vähitellen. Tällaisia tilanteita voi syntyä esimerkiksi runsaiden kuukautisvuotojen, eturauhas- tai virtsarakkoleikkausten, hammasleikkausten, eräiden syöpätautien ja synnytyksen yhteydessä. Lääkettä ei määrätä niille, joilla on häiriöitä värinäössä.
Vaikutustapa:
Lääke vastustaa liian aktiivisesti toimivaa ns. fibrinolyyttistä järjestelmää, jonka tehtävänä on aikanaan sulattaa haavoihin muodostuneet verihyytymät.
Annostus:
Lääkärin ohjeen mukaan.
Lääkkeen ottaminen:
Tabletit niellään runsaan nesteen kera.
Haittavaikutukset:
Haittavaikutukset ovat melko harvinaisia. Etenkin suurilla annoksilla voi tulla pahoinvointia tai ripulia.
Raskaus ja imetys:
Valmisteen käytöstä raskauden aikana ja imetyksen yhteydessä kannattaa neuvotella lääkärin kanssa.
Säilytys:
Tabletit säilytetään kuivassa paikassa huoneenlämmössä, 15- 25 asteessa. Kelpoisuusaika pakkauksessa.
Lähde: Lääkeopas
Löysin tälläisen pätkän netistä. Toivottavasti siitä on apua. En halua mainostaa lääkettä, mutta ajattelin että siitä saattaisi olla apua. (Omat kokemukset ovat hyvät.)- sudenkorento4023
kiitos, inga :) kun seuraavan kerran tulee aihetta lääkäriin kysyn sieltä tuosta lääkkeestä.
- Inga
sudenkorento4023 kirjoitti:
kiitos, inga :) kun seuraavan kerran tulee aihetta lääkäriin kysyn sieltä tuosta lääkkeestä.
Se on ihan hyvä idea. Toivottavasti olen voinut olla avuksi. Ei sinunkaan pitäisi kärsiä menkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351